Gå til innhold

Ka e det å bruka peng te på gta4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
E det noe mer en våpen å taxi å bruka penger på eller?

Går det an å kjøpa eindommer osv?

Etter hva jeg har forstått finnes det kun en eiendom til salgs. Tviler på at man kan kjøpe noe til det. Er nok bare et safehouse

Skrevet

Dem er bare til pynt. Og hva eiendom er det som er til salgs?

Det jeg bruker mest penger på er sykehusregninger, våpen, og til en viss grad dates.

Skrevet

Minner om at det er kun tillatt med bokmål og nynorsk på forumet for at flest mogeleg skal kunne ha glede av det. Det er ikkje like lett å forstå dialekt for alle.

Dette innlegget skal ikkje kommenteres.

Skrevet

Er det virkelig ikke noe annet å bruke penger på en våpen og sykehus opphold? Det var jo litt kjipt. Drevet og spart opp penger fordi jeg regnet med jeg fikk bruk for de.

Skrevet

Det som irriterer meg mest av alt.... Det er pengene man bruker på sykehuset... Hadde 480.000 dollar. Håpet å komme til 500.000 så jeg fikk achievement....

Så dør jeg et par ganger, og plutselig har jeg 260.000...... Hva skjer....

Skrevet

Det var jo veldig mye penger å miste på sykehus, men kan det være at sykehuset tar et antall prosent av pengene dine? Da vil du på en måte alltid miste en del på å "dø", uansett hvor langt i spillet du er...

Skrevet
Det som irriterer meg mest av alt.... Det er pengene man bruker på sykehuset... Hadde 480.000 dollar. Håpet å komme til 500.000 så jeg fikk achievement....

Strømregning og formueskatt...

Må si denne delen ved GTA skuffer stort. De har implentert så mye nytt og så går de tilbake til GTA3 ved å fjerne bedrifter og kjøp av safehouses.

Skrevet

Gta4 har mista skjarmen som de tidligere gta spillene , hvor du måtte jobbe deg opp til toppen ved å kjøpe eiendommer og bedrifter.. Var jo det som var kult, å være sjefen i byen.

Skrevet

Strømregning og formueskatt...

Må si denne delen ved GTA skuffer stort. De har implentert så mye nytt og så går de tilbake til GTA3 ved å fjerne bedrifter og kjøp av safehouses.

Det er mye av denne delen i GTA IV som skuffer stort. Hadde håpet at Rockstar ble å videreutvikle de mange RPG-egenskapene som San Andreas har, samt fremdeles ha de kule funksjonene som å bygge muskler osv, men neida. Nesten ingenting er der.

Skrevet
Gta4 har mista skjarmen som de tidligere gta spillene , hvor du måtte jobbe deg opp til toppen ved å kjøpe eiendommer og bedrifter.. Var jo det som var kult, å være sjefen i byen.

er egentlig fulstendig enig

Skrevet

Virker nesten som sykehuset tar prosent av hva du har, istedet for en fast sum. Også litt synd at det ikke er noe å bruke pengene på bortsett fra det som er nevnt over. Er jo lov å håpe at de vil bli lagt til etterhvert, selv om jeg tviler på at de vil gjøre såpass store forandringer som å få muligheten til å kjøpe eiendom.

Skrevet

Men nå må vi huske at GTA IV kun er første steg. Sannsynligvis.

Som GTA 3 blir det ganske sikkert ekspansjoner..... Som GTA IV - Oslo City, der hovedpersonen er en pakistansk innvandrer som prøver å ta over det norske narkobedriften på Oslo City...

Litt mer seriøst... Tror nok det blir noe mer av GTA IV. Etter sommeren regner jeg med en uttalese fra Rockstar at GTA IV - (unknown) har vært under arbeid gjennom sommeren. Da får vi nok se mye av det vi likte fra de andre seriene.

Sannsynligvis med 2-3 DVD-er og en full blu-ray :D (crossing fingers)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...