Mauro Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg ser ikke vitsen i å bli avhengig av ett nytt spill, så WoW holder i massevis for meg. Har heller ikke noen tro på AOC. Vi får nå se hvor mange spillere de har etter 2-3 mnd.
TommyGavin Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg ser ikke vitsen i å bli avhengig av ett nytt spill, så WoW holder i massevis for meg. Har heller ikke noen tro på AOC. Vi får nå se hvor mange spillere de har etter 2-3 mnd. Du kan jo i det minste si hva som gjør at AoC ikke blir noen hit?
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror folk begynner å bli lei sukkersøte gnomer og barbi-mentaliteten i WoW , alt er så rosa og tilmed de "skumle" elementene i WoW skremmer neppe vannet av en 3 åring . Conan kommer til å skillle ut mannfolka , så kan de andre spelle WoW
Mauro Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror folk begynner å bli lei sukkersøte gnomer og barbi-mentaliteten i WoW , alt er så rosa og tilmed de "skumle" elementene i WoW skremmer neppe vannet av en 3 åring . Conan kommer til å skillle ut mannfolka , så kan de andre spelle WoW Kult. For en mann du er som sitter å spiller dataspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå