Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 bare gjør det du føler for. og viss du ikkje har lyst til og gjøre noe er det verre
xTep Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Sluttet med WoW nå, måtte bruke en ganske brutal fremgangsmåte =P. - Slettet alle chars - Uninstallet WoW og slettet alt WoW relatert - Cancelet account - Skiftet passord til noe random crap 50 days /played i dass..jaja =P
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Sluttet med WoW nå, måtte bruke en ganske brutal fremgangsmåte =P. - Slettet alle chars - Uninstallet WoW og slettet alt WoW relatert - Cancelet account - Skiftet passord til noe random crap 50 days /played i dass..jaja =P Mens en del andre bare slutter rett og slett^^ har selv sluttet med wow, men bruker fortsatt ganske mye tid foran enten pcn eller tvn(I r geek). Spørs litt hvilke andre hobbyer du har, finnes så klart ganske mye annet du kan finne på utenom pc/tv. Må si jeg enda leser og ser på en del wow relaterte ting tho Kan godt hende jeg starter på igjen en dag, så lenge jeg ikke starter å tenke som jeg gjorde før( Mest mulig fritid brukt= best mulig gear), men dette skjer bare om irl kompiser starter på igjen/ reroller horde. Endret 10. mai 2008 av Kim Salabim
henky Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 ta kontakt med gamle kompiser som du vet ikke spiller wow/ikke saa mye. begynn aa trene paa studio/ta deg en joggetur. dra paa byen om du er gammel nok. jenter kan du vel bare snakke med paa nett om du ikke har mulighet til det andre steder. finn deg et sosialt samfunn i ditt naeromraade, uansett type. et sted ma man begynne!
Skosåle Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Om du ikke klarer og finne på noe uten om og få teite tips fra forum, da er det ikke håp!. Da kan du likesågodt spille mer
henky Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 om man er vant til aa snakke med sin nelf rogue, og ikke saa mange andre/gjoere mye annet. saa kan det vel vaere en grei ting aa gjoere. og aa ta skrittet aa se dette med seg selv vil jeg si er bra gjort. uansett har du vel valgt rett tid aa gjoere dette paa. vaeret er jo knall og om man ikke foeler for aa gaa ut en liten tur er man ikke helt frisk.
CypheroN Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Sluttet med WoW nå, måtte bruke en ganske brutal fremgangsmåte =P. - Slettet alle chars - Uninstallet WoW og slettet alt WoW relatert - Cancelet account - Skiftet passord til noe random crap 50 days /played i dass..jaja =P Så sterk er ikke jeg. Må du gjøre en sånn fremgangsmåte er du kraftig avhengig :O
Bruktbilen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bare solgten kontoen, hindret meg i å starte samtidig som jeg fikk et fint lite kapital til noe nytt. Du kan jo prøve AoC .
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Sluttet med WoW nå, måtte bruke en ganske brutal fremgangsmåte =P. - Slettet alle chars - Uninstallet WoW og slettet alt WoW relatert - Cancelet account - Skiftet passord til noe random crap 50 days /played i dass..jaja =P Så sterk er ikke jeg. Må du gjøre en sånn fremgangsmåte er du kraftig avhengig :O Må si det var en ufattelig brutal måte å slutte med WoW. : p
LarsRoger Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bare solgten kontoen, hindret meg i å starte samtidig som jeg fikk et fint lite kapital til noe nytt. Det jeg holder på med nå :!: WTS dvergeprest
Kuldesjokk Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bare solgten kontoen, hindret meg i å starte samtidig som jeg fikk et fint lite kapital til noe nytt. Det jeg holder på med nå :!: WTS dvergeprest Gir deg ti kroner, kunne faktisk tenkt meg en dwarf priest
brage_sk Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Kjenner meg så utrolig igjen i din situasjon. Satt selv og spilte så og si alt av tid jeg hadde fremfor PC-en, raidet 5-6 ganger i uka og hadde det moro. Men så kom videregående skole, samt at noen venner sluttet (som var enda verre enn meg, og da snakker vi high rank PVP). Da var det plutselig ikke så gøy lengre. Jeg slutta sommeren 2007, og klarte meg cirka 2 måneder til jeg falt for fristelsen å spille delvis igjen (da kompiser startet opp igjen), har stort sett klart å holde meg igjen etter det. Nå føler jeg at jeg har full kontroll merkelig det der, jeg og trengte den pausen ( 6måneder) for å kunne kontrollere spillinga. Til deg som sa det, akkurat samme tingen, men for meg var det 12 mnd.. Men alikavell (kanskje litt sent å skrive slikt men kjente meg litt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå