another_visitor Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 er på utkikk etter en ny mailklient som kan erstatte Outlook: - mulighet for å importere Outlook .pst filer - kalender med reminders (tasks) - mulighet for å ha flere separate e-postkontoer - mulighet til å ha delte e-postmapper mellom de forskjellige e-postkontoene Noen som har noen tips?
Thorsen Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Du kan skjekke ut Thunderbird, dog jeg vet ikke om den har kalenderfunksjon. http://www.mozilla-europe.org/en/products/thunderbird/ Endret 4. mai 2008 av Thorsen
RattleBattle Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kalender til Thunderbird: https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/2313
another_visitor Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 har Thunderbird muligheten for å velge mellom flere forskjellige mailkontoer under oppstart, samt mulighet til å dele e-postmapper mellom de forskjellige kontoene? Dvs.. med Outlook som eksempel: - hver e-postkonto har sin egen innboks (.pst fil) - i tillegg deler de forskjellige kontoene en separat .pst fil med mapper for å lagre enkelte mailer. Skal ta en titt på den
RattleBattle Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Bortsett fra at TB lagrer i standard mbox-format, er det mulig det du beskriver, ja.
another_visitor Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Oki har testet litt, et stort minus her er at man ikke kan importere .pst filer inn i TB på noen enkelt måte såvidt jeg kan se. Har backet opp alle mailboksene mine og har ikke Outlook tilgjengelig, ut fra litt googling ser det ut som eneste godkjente metoden å importere .pst filer til TB er å gjøre dette via en ferdig oppsatt Outlook / Outlook express. Noen som har klart dette på annet vis? Er ikke aktuelt å få tak i Office for først å sette opp alle e-postkontoen i Outlook kun for å få de importert inn i FB, da forsvinner litt av hensikten her. PS - .pst filer kan ikke importeres direkte inn i Outlook express
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå