Gå til innhold

TES: MW: Kommer ikke ut av båten


Anbefalte innlegg

Når jeg skal komme meg ut av båten i Morrowind henger bildet seg opp, mens personen min blir teleportert til det andre kartet. Det vet jeg fordi jeg prøvde å fjerne båten og da kom det druknelyd.

 

Ergo, bildet viser forsatt båten, mens lyden følger spillet. Jeg bruker vista, hvis det er til noe hjelp. Jeg har også prøvd å instalere og avinstalere og instalere i en annen mappe, men forsatt det samme problemet.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan løse det problemet?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
loade en eldre save?

evt patche?

Jeg har ingen eldre saves, fordi jeg instalerte det på nytt.

 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse problemet med patching. Det eneste jeg har lurt på om er mulig er å flytte startspunktet, men da må jeg finne startspunktet.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse problemet med patching.

Hva mener du med "vet ikke helt"? Det er snakk om å installere den nyeste oppdateringen, som du finner på elderscrolls.com. :)

Åja, jeg trodde han snakket om modding.

 

Uansett, jeg løst problemet ved å gå til forumene på Bethseda. Der sa de at jeg skulle åpne opp wordpad og trykke på alt-tab når jeg kom ut av båten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har jo instalert rundt 20 mods. Vil det ha noe å si om jeg instalerer patchen da? Det vil vel ikke ødelegge for noen av modsene vil den?

Det er bare å oppdatere, modifikasjonene i seg selv vil ikke bli direkte berørt. Derimot kan funksjonaliteten bli berørt dersom en modifikasjon har en konfilkt med den nyeste versjonen av spillet. Dette er dog høyst unormalt, og ofte snarere stikk motsatt.

Lenke til kommentar

Det er kommet en mod som lar deg hoppe over introen og starte rett i spillet. Ganske kjekt for oss som har gått lei av å lære hvordan vi åpner en dør hver eneste gang vi vil prøve en ny rase. :)

 

For øvrig vil jeg anbefale å installere Tribunal-expansionen så snart som mulig om du/dere ikke har den. Den ordner den journalen og gjør det mye enklere å organisere quester og alt slikt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du har installert 20-tals mods kan det være greit og sjekke noen ting.

 

1: at du ikke har installert noen "dirty" mods, sjekk med tesame eller tespcdv031.

(tilgjengelig på de fleste nedlastningsplasser)

 

2: Kan hende det er problem med turordningen i ladningen på moddene dine,

testool og TESTool_Leveled_List_Resequencer_v1.0 kan fikse det.

(nb! styr unna "merged dialogs" hvis du bruker testool,en annen ting er hvis det er mods

med mye dialog at disse ikke blir med i testools merged leveled list.

Resequenser bruker du sist.

 

Litt over the top muligens men likavel :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...