Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sugd etter man har pissa


Gjest gutt15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt15

Hei, jeg bare lurer på noe. Hvis jeg pisser, tørker meg på kuken og så blir sugd, smaker det vondt da? Må regne med at det kommer en liten dråpe etter jeg har tissa selvom jeg har tørka meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bare lurer på noe. Hvis jeg pisser, tørker meg på kuken og så blir sugd, smaker det vondt da? Må regne med at det kommer en liten dråpe etter jeg har tissa selvom jeg har tørka meg..

Jeg ville antatt at det enda kan ligge igjen rester av urin inne i urin røret , for å forhindre dette kan du riste litt på penisen.

Lenke til kommentar

Hva med å vaske seg før noen skal ha oralsex? Slik at man er hygenisk renslig for den andre parten. Ganske sikker på at om pikken/musa smaker tiss,så vil nok den andre parten ikke utføre noen aktiviteter med kjønnsorgan og munn samtidig om det smaker vondt. Bare et tips,skader ikke å være ren der nede!!!

Lenke til kommentar
Hva med å vaske seg før noen skal ha oralsex? Slik at man er hygenisk renslig for den andre parten. Ganske sikker på at om pikken/musa smaker tiss,så vil nok den andre parten ikke utføre noen aktiviteter med kjønnsorgan og munn samtidig om det smaker vondt. Bare et tips,skader ikke å være ren der nede!!!

Men herregud, hvis jeg er på fest eller hos noen venner gidder jeg ikke stappe kuken i vasken hver gang jeg vet at det er en liten sjanse for at jeg kan bli sugd, men mindre det er helt nødvendig. Og det er det tydligvis ikke.

 

Orker ikke logge av accounten :p

Lenke til kommentar

Protip: Vask den i stedet for å bare tørke av. Tar ikke stort lenger tid og om man skulle få litt uventet moro så kommer dama til å sette pris på det. :)

Eneste er at man ikke kan gjøre det på de fleste offentlige toalett.

 

edit: Innlegg nummer 6K! :w00t:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare trå over en kondom over tissefanten din da. Slik slipper både du og damen å klå dere i hodet hvis hun tilfeldig skulle smake på urintet ditt. :p Hvorfor må du bli sug akkurat etter å ha pissa egentlig? Er det en slags fetish du har?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...