Gå til innhold

Erfaringer med komplett.no's ferdig-PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg kan fint kjøpe en PC der, og uten å være redd for å bli svindlet etc. og få PC-en i posten?

 

Hvis jeg konfigurerer denne PC-en,så bygger vel komplett den sammen så jeg får alt satt sammen istedenfor i deler?

 

Er det god support på komplett. Hvis jeg trenger hjelp til noe?

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Nei, som sagt. Man blir ikke svindlet på Komplett, det er ikke som at du bestiller noe og får tilsendt en eske med sagflis e.l. På Ebay og QXL kanskje, men ikke der. Komplett er som sagt seriøse. De bygger maskinen for deg fix ferdig og sender den i posten. Supporten vet jeg ikke noe om siden jeg aldri har behøvd den, så den får andre tipse deg om.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svarene :)

 

Vet det jeg trenger å vite nå ;)

 

 

Eneste som mangler supporten.

 

Er det god support der, og hvis det er noe galt/jeg lurer på med Vista-innstalasjonen, hvem skal jeg spørre da?

Ikke hvis det er noe galt med Vista når jeg har innstalert det, men hvis jeg lurer på en ting underveis i innstalasjonen.

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Eneste som mangler supporten.

 

Er det god support der, og hvis det er noe galt/jeg lurer på med Vista-innstalasjonen, hvem skal jeg spørre da?

Ikke hvis det er noe galt med Vista når jeg har innstalert det, men hvis jeg lurer på en ting underveis i innstalasjonen.

 

Hvis jeg ikke får starten PC-en (ferdigbygget), eller skjermen eller lignende er ødelagt. Jeg får vell ny vare/pengene tilbake?

 

Eller hvis en ting går etter 2 måneder, får jeg vil ny del/pengene tilbake?

 

Og er Komplett.no gode på support ved mail/telefon?

 

Er det annbefalt å handle på Komplett.no?

 

Takk for hjelpen.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Maskinene er som sagt over meget solid bygd, og kommer med alt riktig installert osv. på hardware siden, og all hardware er testet. Så vidt jeg vet tester de alt med Windows om du kjøper det også. Alle maskinene jeg handler for meg selv eller venner og bekjente nå kommer ifra der i gården, og det begynner å bli noen. Aldri hatt noen problemer med noen av dem heller.

 

Vel, kjøpe pc fra dem i høst. En eller Din Side 5-6000 kroners pc.

Der klarte ikke det leverte onboard skjermkortet å levere native oppløsningen som den medfølgende 22" widescreen krevde. Noe som nødvendigvis resulterte i dårlig bilde.

MEN:

Etter å ha gjort dem oppmerksom på dette fikk jeg straks ett billig nVidia skjermkort i posten (1,5 dag) som jeg satte inn og da virket alt som det skulle.

Maskinen som lå ute på Din Side ble dessuten også endret slik at den kunne levere native oppløsning.

 

Konklusjon:

De tester slett ikke alt hverken når de bygger pakker eller når de sender dem fra seg. MEN de har proff service og tar ting alvorlig når man melder feil. Alt i alt er både jeg og mottakeren av PC-en jeg kjøpe nå meget fornøyd. (min gamle far, jeg er fornøyd hvis jeg slipper ukentlig service :-)

 

/vonGrepa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...