Gå til innhold

Måtte bevise at flaskevannet var ufarlig foran flyplass-vaktene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om de hadde svelgt vrangt slik at de hadde begynt å hosta og harka no jæ****???

Hadde blitt skutt på flekken :!:

 

Men det er ikke vanlig med drikketest dersom du likevel må kaste flaska nei.

Drikketest er vel mer vanlig med f.eks. morsmelk på flaske dersom du har med ett spedbarn.

Lenke til kommentar

I går ble jeg bedt om å ta ut eplejuicen min. Jeg tenkte med meg selv at "dette må jo være kjempeskumle greier, siden jeg tørr å stå her og drikke av det" Imidlertid ble jeg bedt om at alt måtte ned. Noen ganger lurer jeg på om de stopper folk med prima juice bare fordi de er tørste...

 

Før alt dette oppstyret med vesker og padleårer og gud vet hva tok jeg med meg HTPC med dertil egnet vannkjøling inn på flytet som handbagasje. Uten spørsmål. Jeg hadde dog et skrujern i baklomma om det skulle bli spørsmål om innhold, noe det ikke ble.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

De så vel på meg at jeg er smart nok til å lure dem uansett.

 

Hvem er det som innbiller seg at folk som bare er ute etter å gjøre mest mulig skade går for de best beskyttede plassene? Det har nok et fryktelement ved seg, men da skal man også vite at muligheten til å slå til hvor som helst når som helst er et betydelig bedre kort å ha for hånden i kampen mot counter-terroristene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...