Timeo Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Savner et spill som gav en lignende følelse som zelda til nintendo 64 og gamecube, noe av den samme magiske stemningen som i heroes of might and magic 3, sånn helt enkelt spill med alver og blomster og skatter, gjerne med en litt overdrevet grafikk som gjør det ekstra idyllisk samtidig som det ikke blir klisje-aktig. Noen som vet om noen sånne spill? Edit: Helst noe fra de siste årene, klarer ikke å leve meg inn i spill fra 90-tallet lenger pga den dårlige grafikken. Endret 2. mai 2008 av Bellicus
admir23 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 hva med drømmefall? det er et flott spill + norsk ikke magi og sånne ting mer historie / fortelling men værdt å prøve
Stellis Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Skaff deg en Nintendo Wii + Zelda: twilight princess, Super Mario Galaxy og Okami, når det kommer ut! Okami har akkurat kommet ut i US, og får strålende kritikker! Gametrailers review: http://www.gametrailers.com/player/33334.html Det har vel også litt overdreven grafikk?
Timeo Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har allerede spilt den lengste reisen+drømmefall. Og når det gjelder wii, så har jeg allerede en xbox360 som jeg nesten aldri bruker, så gidder ikke bruke mer penger på konsoller. Men har angrer virkelig på at jeg ikke kjøper wii isteddenfor.. Endret 3. mai 2008 av Bellicus
RogueAlien Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 hva med drømmefall? det er et flott spill + norsk ikke magi og sånne ting mer historie / fortelling men værdt å prøve Jeg måtte bare svare på denne posten. Hva mener du med at det ikke er magi i Dreamfall? Det er jo mye magi der, det er bare det at Zoe ikke kan noe.
Stellis Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Prøv å selge 360'en din da, vettu Har selv en Nintendo Wii. Bruker den ikke så ofte lenger, siden jeg akkurat har oppgradert PC-en. Har lyst til å runde Zelda igjen snart! Det blir nok 4 gangen jeg runder det
admir23 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 hva med drømmefall? det er et flott spill + norsk ikke magi og sånne ting mer historie / fortelling men værdt å prøve Jeg måtte bare svare på denne posten. Hva mener du med at det ikke er magi i Dreamfall? Det er jo mye magi der, det er bare det at Zoe ikke kan noe. det va det jeg mente
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Noe sånt som dette hadde vært supert: http://www.gamer.no/artikler/the_legend_of...he_dragon/51264 En søt liten drage som flyr rundt i en fargerik eventyr verden. Noen som vet om noe sånt til pc?
Rescue me Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 En søt liten drage som flyr rundt i en fargerik eventyr verden. Noen som vet om noe sånt til pc? Kan du ikke spille det spillet som bildet er tatt fra?
Stellis Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) En søt liten drage som flyr rundt i en fargerik eventyr verden. Noen som vet om noe sånt til pc? Kan du ikke spille det spillet som bildet er tatt fra? Det spillet har ikke kommet ut.. dessuten tror jeg ikke at det kommer på pc On-topic: Tror ikke at det har kommet noen spyro spill til pc.. Jeg har ikke flere forslag, tror jeg Med mindre jeg kommer på noe.. Edit: Jeg spiller prince of persia for tiden. Det er kanskje ikke et sånt eventyr du er ute etter, men fant et utrolig tilbud Prince of persia- Sands of time Prince of persia- worrior within Prince of persia- the two thrones Alle spillene får du for 100 kr Det er Dritbillig!! http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Endret 4. mai 2008 av Stellis
Rescue me Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 En søt liten drage som flyr rundt i en fargerik eventyr verden. Noen som vet om noe sånt til pc? Kan du ikke spille det spillet som bildet er tatt fra? Det spillet har ikke kommet ut.. dessuten tror jeg ikke at det kommer på pc On-topic: Tror ikke at det har kommet noen spyro spill til pc.. Jeg har ikke flere forslag, tror jeg Med mindre jeg kommer på noe.. Husk at trådstarter også har en XBOX 360 .
Stellis Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 En søt liten drage som flyr rundt i en fargerik eventyr verden. Noen som vet om noe sånt til pc? Kan du ikke spille det spillet som bildet er tatt fra? Det spillet har ikke kommet ut.. dessuten tror jeg ikke at det kommer på pc On-topic: Tror ikke at det har kommet noen spyro spill til pc.. Jeg har ikke flere forslag, tror jeg Med mindre jeg kommer på noe.. Husk at trådstarter også har en XBOX 360 . Ja, det er sant Men han har jo lagt dette emnet under "pc-spill" Så regner med at han skal ha det til pc
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 (endret) Er pc-spill jeg tenker på ja, tv'en er som regel okkupert av samboeren, og jeg trives best å spille på pcen, har aldri vært noe konsoll-menneske. Edit: Og ting som drømmefall og prince of persia er ikke helt det jeg leter etter. Endret 4. mai 2008 av Bellicus
andrvas Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Du kan jo vurdere The Elder Scrolls III: Morrowind (2002) og Elder Scrolls 4: Oblivion (2006). Begge spillene har en fantastisk verden som det går an å leve seg skikkelig inn i, i tillegg til en omfattende og bra historie (spesielt Morrowinds historie er flott og episk, ihvertfall med tilleggspakken Tribunal).
Stellis Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Beyond Good & Evil er verdt å sjekke ut. Jeg så også på beyond good and evil, og det ser konge ut! Det er nok noe sånt du er ute etter!
vikingkylling Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Beyond Good And Evil og Psychonauts er regnet som de to av beste spillene noensinne ingen har spilt. Psychonauts er for øvrig laget av Tim Schafer, kjent fra blandt annet Grim Fandango og Day Of The Tentacle. Det sier jo litt.
ttt Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Skammeleg at eg gløymte Psychonauts. I saman med Beyond Good & Evil er dette favoritten min i denne sjangaren, som eg rett nok spelar minimalt av. Begge to er gode spel som bør prøvast. Dei kostar heller ikkje så mykje lenger.
radiohodet Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Beyond good and evil og Psychonauts, ja! Dessuten så er det vel ikke så altfor lenge til remaken, oppfølgeren, eller hva man nå skal kalle det av King's Bounty. Er ute i Russland nå ettersom jeg skjønner til ekstremt bra kritikker, men det kan jo være utrolig subjektivt. Ser veldig bra ut i alle fall, og i følge Gamespot er releasedato her i September en gang. http://www.kings-bounty.com/eng/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå