Postkassestativ Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg kjøpte bilen var det lekkasje på tannstangen. Før jeg tok den ut var bilen lett på styringen! Jeg sendte den inn til ZF Norge så de fikk overhale den! Etter 2 uker kom den tilbake! Jeg satte den inn å fant til slutt ut at bilen var mye tyngre på styringen en før! Jeg har nå skiftet servopumpe uten at det ble bedre. Noen som har noe peil på hva det kan være?
Mekker`n Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan var det og bytte tannstang på den? Jeg fikk grøssninger på ryggen.. Hvor tung er den? Selvoppretter den etter sving eller står bare rattet der? Har du huska og satt på servoreima?
spøkelse Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Er det noen forskjell med og uten servoreim montert?
Postkassestativ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Den selvoppretter bare ved mye rattutslag, ikke når jeg kjører vanlig. Kan kjøre i 80 km/t å svinge å slippe rattet uten at det rører seg! Det er vesentlig forskjell på styringen om motoren går eller ikke. Den er så tyngre enn styringen på en bil uten servo! Hvis jeg kjører i byen kan jeg bli sliten i hendene av å kjøre. Det var enkelt å skifte den da den satt langt oppe på torpedoveggen! Trengte bare å ta ut bremsesylinderen for å komme til skikkelig Og for de som lurer så har jeg luftet hele systemet flere ganger! Det er GM-olje DXIII på servoen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå