Gå til innhold

Fortjener GTA IV å bli Game Of The Year ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man må jo nesten håpe at GTA4 ikke blir GOTY, for om det kommer spill som er bedre enn GTA4 i år, må det bli et sinnsykt bra spill.

Det var egentlig veldig bra sagt, for spillet er indeed knallbra! :) Jaja, du skal se at 2008 slår tidenes spillår 2007.

Skrevet

Personlig så tror jeg ikke/håper ikke at GTA IV får GOTY-award. Hvis det er ett spill som jeg har forventninger av uante dimensjoner til så er det Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Jeg blir ikke overrasket om den får en 10'er av IGN også. Hvis det finnes en gud der ute, så heter han Kojima.

Skrevet (endret)

At spillåret her kan bli bedre enn 2007 er klart, og ang. MGS, så er jeg rimelig usikker, har liksom gått litt lei av MGS serien, dette er dog personlig.

Har ingen som helst tvil om at MGS blir et vanvittig bra spill, men GOTY, vet ikke, de har prestert å lage labre MGS spill i serien før.

Det har vel egentlig GTA også, så det er vel åpent, men personlig håper jeg Tim Schafer innfrir med Brütal Legend, og at Deadspace og Alan Wake blir "gysarane" jeg har ventet på.

Pluss GeoW2 såklart, og Prototype, som skal rktes å få like stor frihet som GTA spillene.

Super-skurk med AoE krefter, muligheten til å løpe langs skyskrapere, high jacke helikopterog bruker mer enn 750(rykte) abilities? Og samme frihet mellom oppdragene som GTA? både når det kommer til side-quests og free-roaming?

Ja takk!

edit: skrive leifer.

Har nå også sett den nyeste traileren til GeoW 2, og det ser ut til å bli ganske mye mer action preget enn eneren, blir nok en verdig kandidat til årets spill ja.

Endret av NiXx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...