Gå til innhold

Spill med pistol som hoveddvåpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det jeg leter etter er skytespill der du for det meste bare bruker pistol istedenfor gevær osv... Er det noen som har noe forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det jeg leter etter er skytespill der du for det meste bare bruker pistol istedenfor gevær osv... Er det noen som har noe forslag

Tja , counterstrike server med deagle only er jo fett ;)

Skrevet

Hitman med dual silverballers :p selv om jeg tvilerpå at det er slike skytespill du tenker på, ettersom det ikke er vill skyting (selvfølgelig kan du klare spillene lett slik også, men i mine øyne kjedelig)..

Skrevet

Fullt mulig å kjøre gjennom Max Payne med bare pistol, skulle jeg tro, dersom du er tålmodig.

Eneste er at ammunisjonen kanskje uteblir etter hvert.

Infernal (som er litt jalla, men morsomt i små doser) burde også være noenlunde mulig å gjennomføre med pistol.

Skrevet

Tomb Raider et jo et tips, men det er vel strengt tatt ikke et skytespill med unntak av Legends. Bruker også pistolen mye i de gamle Resident Evil spillene, men igjen, de er ikke akkurat skytespill.

Skrevet
Tja, Call of Juarzez bruker du revolver for the det meste, likte historien også. Western spill bare så du vet det.

Noen som husker et gammelt western-spill hvor alle karakterene var tegnet? Vi snakker midten/sent 90-tall...

Skrevet

Rundet nettopp Rainbow Six 3 Raven Shield med kun Dester Eagle 357. :) Veldig morro. Forøverig det eneste av de tre siste spillene som er å annbefale om du skulle ha lyst til å prøve. Vegas 1 og 2 er noe forbanna dårlig dritt som virker som om det ble utviklet på 2 uker. Raven Shield m/Athena Sword og de før er fortsatt noe av det beste på spillmarkedet :)

Skrevet
Noen som husker et gammelt western-spill hvor alle karakterene var tegnet? Vi snakker midten/sent 90-tall...

Du tenker sikkert på Outlaws.

Skrevet

Jeg er veldig glad i pistolen i FEAR. Den gjør stor skade og er helt fantastisk å bruke!

Skrevet

Jeg er veldig glad i pistolen i FEAR. Den gjør stor skade og er helt fantastisk å bruke!

Fett med pistol i FEAR ja :D

Slow Mo KickAss rundt hver eneste hjørne. Kan gjerne plaffe ned 5-6 stykker på noen vendinger

Skrevet
man bruker vell stort sett bare pistol av skytevåpen i Splinter Cell

Vell splinter-cell er hovedsaklig et Stealth-spill. Og i senere splinter cell spill så har du sck-2000 elns, som er mye bedre. Så det blir vekk brukt mest

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du vil benytte pistol i spill, men for at det skal ha noen hensikt må det jo være for at pistolen ut fra situasjonen er overlegen. Det må være fordi du har behov for å holde våpenet skjult, du har behov for å ta fram våpenet fort, du skal skyte på kort avstand, det skal være stille og at skyting ikke er hovedelementet.

Selv om noen har frarådet Hitman og Splinter Cell, mener jeg at det er i disse spillene og liknende snikespill at pistolen kommer til rett. I Hitman må våpenet holdes skjult, og i begge spillene skal ikke våpenet lage for mye lyd. Ofte skal også våpenet benyttes på kort avstand. Her er altså pistolen i sitt rette element. Det er også mulig å oppnå Silent Assasin i Hitman ved å benytte pistol med lyddemper. Dette er ofte det enkleste fordi du slipper å snike deg helt innpå.

Infernal er også nevnt her. Selv om dette er et skytespill med små elementer av sniking, vil man her ofte benytte pistol ganske enkelt fordi det er det eneste du har. Dual pistols er også morsomt og et effektivt våpen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...