Gå til innhold

Ingen skills i GTA4?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det korrekt at det ikke er noen skills i GTA4? På San Andreas kunne man forbedre sine skills med alle våpen og kjøretøyer ved å bruke dem mye.

Har ikke sett noen antydning til det på Ps3 versjonen og antar derfor at man ikke blir noe "bedre" i å bruke noen gjenstander etterhvert?

Til slutt. Tråder som den store Off-Topic tråden om GTA4 blir som en eneste lang IRC chat og hører derfor hjemme på IRC. La oss DISKUTERE ting på diskusjon.no plassert i TEAMER som er SØKBARE og OVERSIKTLIGE. En 165 sider tråd om GTA blir bare bortkasting av tid å pløye igjennom. Det var nå min mening.

Endret av Mazeking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å spørre i Off-Topic tråden, det er akkurat det den er til! :)

Men til spørsmålet ditt: Nei, ingen in-game skills. Kun skills som går på deg selv ;)

Skrevet
Er det korrekt at det ikke er noen skills i GTA4? På San Andreas kunne man forbedre sine skills med alle våpen og kjøretøyer ved å bruke dem mye.

Har ikke sett noen antydning til det på Ps3 versjonen og antar derfor at man ikke blir noe "bedre" i å bruke noen gjenstander etterhvert?

Skills er en av de ubrukelige tingene som er fjernet siden GTASA. Jeg er glad de har trimmet vekk litt av tullet i San Andreas, selv om det med skills ikke var det mest irriterende. Kan ikke si jeg savner det heller.

Skrevet (endret)

Jeg synes nå skills på bilkjøring MC og våpen fungerte bra i det spillet. Synes bilene i GTA4 er litt gyngete. Fant en turismo her i går og selv den satt ikke helt tight på veien selv om den var bedre enn de andre.

MC kjøring er jo direkte livsfarlig i dette spillet i forhold til tidligere GTA spill. Har hatt et par stygge frontkrasj i 160mph.....

Endret av Mazeking
Skrevet
Jeg synes nå skills på bilkjøring MC og våpen fungerte bra i det spillet. Synes bilene i GTA4 er litt gyngete. Fant en turismo her i går og selv den satt ikke helt tight på veien selv om den var bedre enn de andre.

MC kjøring er jo direkte livsfarlig i dette spillet i forhold til tidligere GTA spill. Har hatt et par stygge frontkrasj i 160mph.....

Jeg syns bilkjøringen er helt konge i dette spillet, såklart, helt realistisk er den ikke, men det er veldig morro å kjøre. Enda morsommere er det å fly av en motorsykkel i stor hastighet :D

Skrevet

Jeg synes bilkjøringen har forbedret seg veldig mye. Det er mer realistisk. Har du prøvd å kjøre i 100-200 gjennom bygater? Det er nemlig ikke like lett som det var i tidligere GTA-spill, hvor kjørefølelsen var helt tegneserie-aktig. I tidligere spill gjorde det ikke så mye, men nå når spillet har multiplayer synes jeg det er viktig og bra at det kreves litt mer finesse og dyktighet for å rase gjennom gatene.

Det er livsfarlig å kjøre MC i full fart gjennom bygater i virkeligheten også. Krasjer du med en vegg i 200kmh, så dør du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...