slagelsedt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hvem er deres personlige favoritt spiller? Mine er Bojana Popovic og Cecilie Leganger. Lenke til kommentar
see4looking Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hvem er deres personlige favoritt spiller? Mine er Bojana Popovic og Cecilie Leganger. det er mange å velge imellom, men den som er min personlige favoritt spiller er Gro Hammerseng Lenke til kommentar
Andersen_09 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ivan Brouka, Hviterussland Lenke til kommentar
JLH Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 det må jo være Steinar Ege Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Alexander Buchmann. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Ivano Balic herjer, men har ikke sansen for image og holdningen hans. Ellers er det jo MANGE spillere som utmerker seg. Norske spiller må være Steffen Stegavik. Beinrapp, rask, klokt håndballhode, og kan varte opp med underholdende håndball!! Lenke til kommentar
Djum Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er en stor fan av spillet til Balic. Har jo blitt kåret til den mest verdifulle spilleren i 6 mesterskap. Jeg har også sansen for Boesen. Lenke til kommentar
S-lineQuattro Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg må si jeg har svært stor sans for Frank Løke, både på og utenfor banen. Han virker som en veldig jordnær og koselig mann, med fantastiske ferdigheter på banen. Mitt absolutte forbilde:) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Kjelling og Myrhol! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Johnny Jensen! Lenke til kommentar
soelvd Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvem er deres personlige favoritt spiller? Mine er Bojana Popovic og Cecilie Leganger. Av norske spillere kommer Johnny Jensen høyt opp. Har også en følelse av at Mameund kommer til å bli en liten yndling når han blir litt mer stabil:) Lenke til kommentar
slagelse Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Bojana Popovic og Cecilie Leganger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Kjersti Grini, Anja Andersen og Camilla Lorentsen. Lenke til kommentar
Karoline! Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Linn Kristin Riegelhuth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå