Gå til innhold

Bil tuning i GTA IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, ender alltid opp med at jeg ødelegger bilen(e) totalt med knall rosa farge, gangsterfelger, sånn hoppepiss og NOS. Sitter der med en rar følelse når jeg kjører.

Skrevet

Er litt enig i at det ikke passer helt inn i dette spillet, men fortsatt: det ville vært fint å ha muligheten!

Skrevet
Er litt enig i at det ikke passer helt inn i dette spillet, men fortsatt: det ville vært fint å ha muligheten!

Helt enig der ;)

Skrevet
Har du url til siden?

den er innpå internett...som sagt, ikke internettet vi bruker no, Tw@ butikken, surfa på internett i gta...

der var det ein annonse til bilforetninga på framsida når du logger på weben..

hadde vore kult å kjøpt ein fancy ferrari til ein forskjell.;)

Skrevet

Daaa skjønner jeg. Så det samme selv, så noen priser men virket ikke som man kunne klikke på de. Sto også noen telefonnummere men har ikke prøvd å ringe de heller. Kanskje man møter på en bilselger på siste øya? :shrug:

Skrevet
Daaa skjønner jeg. Så det samme selv, så noen priser men virket ikke som man kunne klikke på de. Sto også noen telefonnummere men har ikke prøvd å ringe de heller. Kanskje man møter på en bilselger på siste øya? :shrug:

eg prøve å ringe telefonnummeret, kom berre ein opptatt tone..

kansje eg skal "pay the store a little visit.".:D

Skrevet

Har kjørt forbi en bilbutikk her tidligere, men kunne ikke gå inn. Døren var låst, men virker som om at det var et sted du vil få adgang til senere (?) Hadde vært konge det!

Skrevet
Hvor var det, sånn ca?

Ligger en bilbutikk litt øst for middle park på Algonquin i alle fall (nabo til den restauranten der mener jeg å huske). Orka ikke sjekke ordentlig ut istad, men så i alle fall at det stod et par fete biler der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...