Gå til innhold

[GTA]Hvor Langt Har du Kommet ?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

44/45 %. Har rundt 330,000$.

Forresten, om jeg dreper PlayboyX (har ikke gjort det enda, da jeg har holder på med alle sidemissions), vil jeg da få gjengen hans etter meg hele tiden? Har lest at jeg får huset hans om jeg dreper han?

Endret av Marvil
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
44/45 %. Har rundt 330,000$.

Forresten, om jeg dreper PlayboyX (har ikke gjort det enda, da jeg har holder på med alle sidemissions), vil jeg da få gjengen hans etter meg hele tiden? Har lest at jeg får huset hans om jeg dreper han?

Jeg drepte han for en time siden,

og ja: Du får huset hans, men ingen penger.

Endret av Marvil
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Ok, men hvordan er det med gjengen hans, driver de og følger etter å skyter på deg i fra bil?

Om ikke er 20,000 "litt" for lite til og la være å drepe PlayboyX.

Endret av Marvil
Skrevet (endret)

Ok, men hvordan er det med gjengen hans, driver de og følger etter å skyter på deg i fra bil?

Om ikke er 20,000 "litt" for lite til og la være å drepe PlayboyX.

Etter at du har tatt ut folka i huset hans, hopper du til et annet tak, følger du etter han igjennom døren, ned en trapp.. Da plutselig kommer det en stor hummer med et gjengmedlem som prøver å drepe deg, plaff han ned med hagla, følg deretter etter playboyX og skyt han også.

Endret av Marvil
Skrevet

oi, jeg må ha rushet skikkelig gjennom! selvom jeg har spilt i normal speed. er på 40.16 % og spilt 12 og 20 min.. Jeg har ikke funnet noen duer eller andre ting. Bare en stunt jump :/

Skrevet

Ingen problem. :)

Men vet ikke om det er noe alla' vice city hvor du fikk et nytt våpen ved huset ditt for hver 10. du dreper..

Noen som har svar på dette? Er det bare for de ekstra progress prosentene man gjør det?

Skrevet

har kommet til et mission fra en snut, tror det het noe med interview, der jeg skal skaffe meg en dress å møte opp på et advokat kontor men jeg kommer ikke in ditt selvom jeg har kjøpt dress med tie osv, for beskjed om at jeg må bruke smart shoes til dressen.... noen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...