Gå til innhold

Har problem med å starte nytt spill i RSV 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Et dumt spørsmål dette kanskje, men....har nå rundet rainbow Six vegas2 på det letteste nivå ( begynner alltid der for å bli kjent med brettene). Skulle starte spillet på nytt og på en annen vanskelighetsgrad, og trykker på singelplayer. Men da kommer bare valget "fortsette" frem( det spør om jeg vil fortsette fra der jeg sluttet sist). Men jeg har jo rundet og avsluttet spillet på easy, men får ikke frem knappen med "nytt spill". Er det en bug i spillet eller er det noe annet galt( med meg feks...:-)

Har spillt det meste av spill, men aldri opplevd et slikt problem.

Noen med samme erfaring?

Mvh Mpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjent med problemet eller spillet, men du kan jo bare ta å klippe ut savegames mappa og lime den inn et annet sted, eller eventuelt bare slette den dersom du ikke trenger backup av filene.

Savegames ligger mest sansynlig i mine dokumenter eller så ligger det i mappa til spillet et sted. Funker ikke dette så er det jo ikke mye stress å bare legge inn spillet på nytt heller.

Skrevet
Ikke kjent med problemet eller spillet, men du kan jo bare ta å klippe ut savegames mappa og lime den inn et annet sted, eller eventuelt bare slette den dersom du ikke trenger backup av filene.

Savegames ligger mest sansynlig i mine dokumenter eller så ligger det i mappa til spillet et sted. Funker ikke dette så er det jo ikke mye stress å bare legge inn spillet på nytt heller.

Skal prøve det. Og som du sier ,så er det fort gjort å innstallere på nytt.

Takker så mye.

Mpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...