Thunderr Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei Er litt usikker når det gjelder hva class eg skal velge , står mellom guardian, barbarian, Conqueror. Eg trur eg kjører pvp server og satser mye på pvp og siege pvp ( gleder meg) Guardian ( etter det eg har sitt på youtube) tar svært lite skade på andre folk, men har veldikt lyst til å spille den classen, ettersom dei tåler veldikt mye og skildrer seg litt utifra dei andre meele classene Barbarian tåler litt lite og ser litt kjedelikt ut , med dårlig rustning, men det probleme eg møter mest er at det er mange som har lyst til å være barbarian:S Conqueror ser og kjekt ut, men tåler kansje litt mindre, men gjer meir skade. Hva class bør eg velge? ( blant alle meele classå) Med tanke på at eg ikkje vil det skal bli overfult av det på AOC! damage, rustning og at det er Guilder som vil ha dem!. HJELP folkens, 22 dager til det kommer og er fremdeles veldi usikker :S
Marbash Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Tror ikke det lønner seg i lengden å velge etter hvor mange andre som velger samme klasse som deg. Men, du burde lese litt om hver klasse, og finne ut hva du liker å spille. Det er viktig at du spiller en klasse som du trives med.
Thunderr Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Har lest alt for mye, Funcom gir fint lite informasion om selve damagen og kossen dei gjer på slagmarka, vil ikkje velge ein class som heilt nedtrykt og slått på pvp, så må eg skifte class etter eit par månder :s
Axefjord Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Spilte noe PVP med guardian og det funka ganske bra. Synes det var en finfin blanding av damage og armor.
DNA Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Det spørs jo helt hva du liker. Liker du å gjøre mye damage, men da går det ut over surviability (Barbarian), liker du å ta lite damge, men ta imot mye damage (Guardian) eller liker du å være litt all around, med god damge, god armor og noen gode buffs, men likevel så er du ikke best på noe av dette (Conqueror)? Det er rett og slett du som skal spille spillet, ikke oss. Du burde ta dine egene valg, kanskje prøve alle når AoC kommer hvis du ikke klarer å bestemme deg.
Lorrison Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Barbarians kommer det til og være mer enn nok av, tror nåk jeg skal være guardian selv også, tror at det blir en av de minste classene. så derfor går jeg for de. Tankser kan være spesialt nyttige i raiding.
AtleBer Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har den følsen at guardian er en veldig PvE klasse. Og siden jeg egentlig skal fokusere mest på pvp så valgte jeg ikke den, selvom de ser fete ut
DNA Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Etter det jeg har lest av reviews er Guardins ganske gode i PvP hvis du spiller dem riktig. De knuser som regel rogues, men har problemer med casters.
Christeven Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) guardiansd har et feat tre som fokuserer en del på polearms, og har som alle andre soldiers en dps stance. så de kan slå fra seg i pvp de også, selv om dpsèn ikke er den høyeste. Endret 30. april 2008 av Christeven
Danielen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 husk også at pvp betan var ganske low lvl så hvis guardian ikke ga så mye der så kan den gjøre det høyere opp når du går mer for dps
Lorrison Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 yep... De var vel bare i lvl 20? og da kan ikke guardians bruke de rustingene de kan bruke senere, som vil gjøre dem mye sterkere. Jeg tror at guardian kommer til å være ganske sterke i PvP, spesielt mot rogues, som det kommer til å være flest av, tror jeg. Og casterne... meh... de blir drept rogues ganske fort, siden de er så mange. derfor er jeg guardian
noob11 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 viktig å ikke blande guardian og conquerer med barbarian da. Guardian, Dark Templar og Conquerer er melee class, mens barbarian, assassin og Ranger er rouge class. Dark Templar er ganske gøy. Greit å få helse av å skade andre
noob11 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) mener warrior/soldat/osv class Faktisk så kan man være være bue barbar (selv om det kanskje er litt vel selvplagende) Jeg legger ved et bilde som viser hva jeg mener. Så kan dere selv se klasser osv. Endret 2. mai 2008 av noob11
Christeven Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) mener warrior/soldat/osv class Faktisk så kan man være være bue barbar (selv om det kanskje er litt vel selvplagende) man kan ikke være en bue barbar, man kan ha bue som barbar, men det kan også alle andre klasser bortsett fra mages. Den klassen som bruker bue som main veapon er Ranger. Endret 2. mai 2008 av Christeven
noob11 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 mener warrior/soldat/osv class Faktisk så kan man være være bue barbar (selv om det kanskje er litt vel selvplagende) man kan ikke være en bue barbar, man kan ha bue som barbar, men det kan også alle andre klasser bortsett fra mages. Den klassen som bruker bue som main veapon er Ranger. såklart man kan være bue barbar, men det vil jo som jeg sier være selvplagende
Christeven Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) da kan man være bue priest of mitra, bue tempest of set, bue guardian, bue conquereor osv... Så ser ikke helt poenget med i det hele tatt å skrive at man kan være en bue barbar siden klassen kan bruke bue Spesielt siden folk som er nye til spillet faktisk kan tro at man kan specce seg som bue dps.. om folk skriver man kan være bue barbar Endret 2. mai 2008 av Christeven
Robinvi Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 mener warrior/soldat/osv class Faktisk så kan man være være bue barbar (selv om det kanskje er litt vel selvplagende) man kan ikke være en bue barbar, man kan ha bue som barbar, men det kan også alle andre klasser bortsett fra mages. Den klassen som bruker bue som main veapon er Ranger. såklart man kan være bue barbar, men det vil jo som jeg sier være selvplagende Når du sier at du kan velge om du skal være "Bue Barbar" eller ikke, blir det egentlig å velge om du skal være "retard" eller ikke. Så ja, det blir slik Christeven sier.
noob11 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 hehe, får nesten lyst til å lage en barbar og bare bruke bue for å se hvor vanskelig det er. Når de vanlige målene i et mmo er nådd, som max lvl osv, så blir andre mål viktig. Hvor lav lvl klarer man å å gjøre ting på, hvor fort klarer man å gjøre ting, hvor vansklig kan man gjøre det for seg selv og fortsatt klare det? En barbar som utelukkende bruker bue og klarer seg vil være fantastisk mye kulere enn en cookiecutter
Robinvi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) hehe, får nesten lyst til å lage en barbar og bare bruke bue for å se hvor vanskelig det er. Når de vanlige målene i et mmo er nådd, som max lvl osv, så blir andre mål viktig. Hvor lav lvl klarer man å å gjøre ting på, hvor fort klarer man å gjøre ting, hvor vansklig kan man gjøre det for seg selv og fortsatt klare det? En barbar som utelukkende bruker bue og klarer seg vil være fantastisk mye kulere enn en cookiecutter Det vil aldri gå mot motstandere som ikke er AFK eller starter på 10% HP. Det finnes allerede en Ranger class, den skal balanseres opp mot andre klasser. Den bruke den samme Buen en Barbar vill brukt. Forskjellen er at Rangeren har mange comboer som øker DPS'en hans kraftig, samtidig har han root/snare/interrupt effects for å redusere skaden han selv tar. Så kommer feats som økker dps'en hans enda mer med buer. I tillegg bruker han Heavy armor (eller var det medium?) En barbar ville her ha 0 comboer, han har 0 feats så det eneste han kunne gjøre er å bruke "autoattak" alså de 3 restningsbestemmte pilene. I tillegg til dette har han light armor. Føler det nesten blir for dumt å forklare til noen hvorfor dette ikke ville fungere... Har du spillt andre MMO's, RPG's eller noen spill som bygger rundt samme system? Det blir som om en Mage i WoW bestemmer seg for at nå skal han være "Staff mage" eller "Wand mage". Hvor langt hadde han kommet? Endret 3. mai 2008 av Robinvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå