Gå til innhold

Test: Benq G2400W


Anbefalte innlegg

Finnes det et bedre lcdpanel enn denne modellen under 4000 ?

Samsung SyncMaster 245B koster fra 3200 kroner i prisguiden (billigste butikk har dessuten fri frakt). Mener å huske at det var en test av denne her på HW for litt siden.

 

Ellers er det kanskje Samsung SyncMaster 2493HM som er den mest lovende skjermen på markedet til under 4500-5000 kroner. Den er griselekker, og har i alle fall på papiret veldig gode spesifikasjoner. Dessverre kan jeg ikke se at noen har testet den ennå.

 

Men er panelet bedre eller lik ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne skjermen må jeg ha,men følger veggfeste med i pakken eller var det bare noe spesielt i denne pakka?

Grei pris og grei test men syntes det egentlig var en test for de som er spesielt interesserte. Mye av det ville jeg ikke tenk mye på, tenker mest på oppløsninga og selve HDMI tilkoblingen og om det er lav ms.

Lenke til kommentar

 

Har alt bestemt meg for denne. :wee:

 

Jess! Det har jeg og... er veldig fornøyd med min trofaste NEC 20WGX2, men trenger noe større nå. Hadde tenkt meg en 30", men siden Dell har midlertidig tatt vekk sin 3008WFP og HP har enda ikke lansert sin 2008 modell, så blir det nok en 24" istedenfor.

 

2493HM og 2693HM skjermene fra Samsung er d***lekre, og lønn fikk jeg igår, så nå er det vel bare å bestille. :)

Lenke til kommentar

Pinglete testar som måtte fram med skrujernet :-P Men veldig bra at det blir trekt fram som negativt!

 

2 ting som eg kunne tenkt meg var forbedra.

- usb-hub. Har så gammalt kabinett at det ikkje har usb i front, då var min gamle dell 20" bedre. Er ein bagatell.

- Foten. Den er skikkelig dårleg - billig plast. Ein ting er få justeringsmuligheter, det plagar meg ikkje så mykje, men at skjermen gyngar opp og ned lenge om ein er så uheldig å komma borti den, er for dårleg. Får vel det ein betaler for...

 

Nokon som har oversikt over pris/plassar ein kan kjøpa alternativ fot?

 

Er godt fornøyd med skjermen. Som testen får fram, er den heilt grei til normal bruk. Med den prisen kan eg anbefala den til alle som ikkje driv med proff bildebehandling.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ikke noen høyttalere på min G2400W (sølv, riktignok, men det skal vel ikke ha noe å si?)

 

Synes også dere burde tatt med det at den støtter 1:1 pixelmapping, pluss skalering av HDMI-signalet uten å ødelegge størrelsesforholdet, slik at både 720p og 1080p fra f.eks PS3 ser flott ut, og ikke strukket. Selv er jeg strålende fornøyd med min skjerm, og bruker den både til PS3 og til macen min. Spesielt hvis du kunne tenke deg en 24" til PS3 eller Xbox 360 er denne super! :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...