CyL8R Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har to stk Maxxima 900DC batteri i russebilen vår. Fram til no har vi hatt problem med at anlegget, som er kobla til batteriet bak i bilen ikkje har spelt skikkeleg, med mindre batteriet har stått på lading over lengre tid. Men det tar kort tid før batteriet gir ut for lite straum til forsterkarane, slik at dei ikkje klare å drive subbane og elementa skikkeleg. Blir skurrelyd og subbane dunke rart. Så prøvde eg å bytte plass på batteria, og vips vart lyden heilt kurrant! Men batteriet framme er mongo, og no får eg ikkje start på bilen (sjølv om voltometeret vise 9,5). Sikringa mellom dei to batteria ryke, 60A, kvar gong når eg vrir om tenninga. Er problemet at batteriet som no står framme har tatt kvelden, eller er det noko vi har kobla feil? Batteriet bake vise jamnt over 12,5, og anlegget spele som berre det no!
PROuser Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Batteriet framme er nok ikke helt bra nei. Det er heller ikke lurt å koble sammen ulike (ulik alder eller type) batterier direkte i paralell. Dette Kan føre til at det dårligste tapper mye strøm av det gode. Vil anbefale å bruke en skillediode. Slik at det bare er et batteri til anlegg og et til start. Dermed kan begge lades av dynamo feks.. Dere kan også skille de på andre måter.. feks med batteribryter eller laderele.. Endret 29. april 2008 av PROuser
CyL8R Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Batteriet framme er nok ikke helt bra nei. Det er heller ikke lurt å koble sammen ulike (ulik alder eller type) batterier direkte i paralell. Dette Kan føre til at det dårligste tapper mye strøm av det gode. Vil anbefale å bruke en skillediode. Slik at det bare er et batteri til anlegg og et til start. Dermed kan begge lades av dynamo feks.. Dere kan også skille de på andre måter.. feks med batteribryter eller laderele.. Yes, var betteriet framme som hadde tatt kvelden. Men blir nok til at vi sette inn eit jalla-batteri framme no. Trenge jo berre eit batteri som klare å starte og halde bilen i gong, for alt anlegg er jo kobla til batteriet bak. Så høyre litt rundt om det er nokon som har eit ok batteri liggane. Men trenger nok ein slik skillediode ja! Kva som er enklast av det, batteribryter eller laderele? Gidde ikkje trykke på ein knapp kvar gong motoren er slått av, så fint med noko som gjorde det automatisk:)
PROuser Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Lettest å få tak i en skillediode.. finnes mange typer.. Et laderele blir litt dyrere. Fåes på noen bilrekvisitabutikker og på båtutstyrsbutikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå