Gå til innhold

Klare å brenne selvom det er kopisperre. SIm City 4


Anbefalte innlegg

Hei. "Jeg har gått til anskaffelse av sim city 4 og ønsker nå å ta en sikkerhetskopi som jeg kan ha på hytta." sånn nå er det lov. Problemet er at spillet har kopisperre og dermed klarer jeg ikke å brenne den. ikk e med clone cd engang. Noen som har brent det spillet her???? eller i det hele tatt har forslag om hvordan jeg skal klare det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Monter" spillet som du kopierer inn rått til BIN fil, husk å lag CUE fil, dette brenner du på cd (BIN og CUE) med hva det skulle være av brenne prog, så legger du inn "Deamon Tools" og bruker det til å komme over kopisperra som du også har kopiert inn i BIN fila...(Deamon Tools er ute etter CUE fila for å kjøre install)

 

Hmm var det lurt å poste dette tro? :roll: Er jo lov med backup, og siden ha sier han kopierer orginalen så... :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg har også trøbbel med sikkerhetskopiering av sim city 4, men det er jo ikke så farlig. En enkel "workaround" er å lese inn imaget og mounte det med deamon-tools. Det vil funke og det vil kjøre bedre da du leser fra disk og ikke cd. Evt besøke www.gamecopyworld.no og hente en nocd patch der.

 

Med Profiler og CloneCD (nyeste versjoner) får jeg fortsatt problemer med kopien. Ikke bra.

Lenke til kommentar

SimCity 4 er beskyttet med Safedisk 2.8 som ikke er så lett og kopiere.

Avhengig av hvilke CD brenner du har etc.

 

Foreslår du leser litt på forumet til h**p://club.cdfreaks.com

 

Men siden nå forslaget om å legge en NoCD Crack allerede er kommet opp, så kan du legge inn den, for så å legge vekk den originale CDèn slik den slipper å bli skadet.

 

(selv om NoCD Crack heller ikke er lovlig da)

Lenke til kommentar

ok... men tilgi meg gutter... jeg er forvirra... og kanskje litt grønnsak.... jeg skjønner ikke hva dere snakker om i det hele tatt... bin og cue fil??? hva er det hvilke programmer trenger jeg?`har lyst til å brenne ut spillet på cd... så patch holder ikke....hva er deamon eller hva som dere snakka om....???har noen av dere i det hele tatt klart å brenne det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...