Gå til innhold

JC og Recipe drop rate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det slik at jeg har powerlvlet min jc men er litt stuck på 351 pga jeg må nå ha Blue gems recipe

er det slikk at alle de normale 12stam etc er Boe world drop? og hva er ide'en bak dette=S

jeg mener jeg gikk på ah får og se om det var noen der men de gikk jo får 100-400g

Når jeg ser dette skjønner jeg VELDIG godt at JC folk tar 20g per gem de cuter selv om det bare er en knapp de skal trykke på,

burde det ikke være noen nice JC gem recipe i drop som var bop som enchanting har mye av =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste gode gems er nok dessverre world drops. Kjøpte selv +12 sta (solid star of elune) recipe for 1000g. Men tro meg, det har jeg tjent inn igjen for lengst. En annen gullgruve (hvertfall på min server) er veiled noble topaz (+spell hit og +spell dmg).

Det er vel nær sagt umulig å "farme" for disse recipe'ene, så AH er beste sted å lete.

Skrevet

Hoho. Warlocken min er jewelcrafter. Jeg har funnet 2x+9dmg gem og +12 stamina. World drops. \o/

Tips til deg, DaXoN, du ser ut til å trenge det. Du kan kjøpe +8 resilience gem fra Halaa-vendoren (gul) og Steady Talasite for 4 research marks (grønn). :) Begge fine å levle på. Alternativt, gjør det rette og kjøp +9dmg og Inscribed Noble Topaz (4str/4crit). Utrolig fine gems å tjene penger på.

Skrevet
Hoho. Warlocken min er jewelcrafter. Jeg har funnet 2x+9dmg gem og +12 stamina. World drops. \o/

Tips til deg, DaXoN, du ser ut til å trenge det. Du kan kjøpe +8 resilience gem fra Halaa-vendoren (gul) og Steady Talasite for 4 research marks (grønn). :) Begge fine å levle på. Alternativt, gjør det rette og kjøp +9dmg og Inscribed Noble Topaz (4str/4crit). Utrolig fine gems å tjene penger på.

ja jeg fikk meg den idag og skal også få meg den nye ifra rep :) men helvete jeg skjønner meg ikke på prisene .... =/

og ikke så lett og gjøre daily på den dritt øyen :p er overbefolket + jeg er holy pala :) men men farmer quest og mining jeg =)

Skrevet

Blood Elves i shadowmoon har klart høyest droprate på JC recepies hvis du fortsatt leter, så farm der. Personlig har jeg hatt best droprate bak scryer stedet i SMV, fått 3 boe recepies der til JC og en bop alchemy der og. Farma tomes og JC ting der og det tok meg ca en uke å bli exalted med scryers og på den tiden fikk jeg dropsa. Flere venner av meg som har vært heldige med JC ting der, så det stedet anbefales :D

Skrevet
Blood Elves i shadowmoon har klart høyest droprate på JC recepies hvis du fortsatt leter, så farm der. Personlig har jeg hatt best droprate bak scryer stedet i SMV, fått 3 boe recepies der til JC og en bop alchemy der og. Farma tomes og JC ting der og det tok meg ca en uke å bli exalted med scryers og på den tiden fikk jeg dropsa. Flere venner av meg som har vært heldige med JC ting der, så det stedet anbefales :D

ok Gjelder de de gale GALE wanna be illidan elf'sa også?:p fordi jeg kan jo ta alle de og så drepe noen andre komme tilbake etc etc?=D

Skrevet

Og jeg har fått 6-7 oppskrifter i Nagrand.. hva gjør at du sier blood elves? BoP alchemy har normalt høy droprate forresten, fordi den er vel.. BoP.

Skrevet (endret)

Gå til haala og skaff deg designs for resilience gems og lvl på det, den ene får du for 4 research tokens og den andre kjøper du hos haala vendoren:)

resten av designs har crap drop og du burde heller farme penger og kjøpe designs fra AH:)

lykke til;)

Endret av Akrabra
Skrevet (endret)
Og jeg har fått 6-7 oppskrifter i Nagrand.. hva gjør at du sier blood elves? BoP alchemy har normalt høy droprate forresten, fordi den er vel.. BoP.

Vel, syns det er ganske klart at min egen og noen av mine venner sin droprate fra blood elves har vært overraskende bra på JC patterns. Og slengte med den alchemy tingen fordi det er en kjekk ting å få :) Derfor sier jeg blood elves. Du kunne forresten sagt hvor i Nagrand :p

Men de blood elfsa er så lette å drepe, og man får haugevis med cloth og scryer items, at det uansett er uber å grinde der ;)

Daxon, høres ut som du er pala. Ja, en av guildiene mine i det gamle guildet farmet "illidan wannabee's" som protpalla og tjene fyttigrisen så mye penger på scyer stuff, JC stuff og cloth :)

Endret av bandreas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...