momyboy Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hei hører så mye bra om Diablo spillene men hvilket av dem skal jeg kjøpe?
FunkyHunk Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Aaaah, Diablo 2 Det er lenge siden jeg spilte det, men jeg har enda saven av min Barbarian level 88 Det spillet er egentlig genialt. Hadde alle spill hatt samme stemningen som det spillet ga deg første gangen man spilte det, hadde det vært moro å spille. Diablo 2 + LOD = fun fun fun
momyboy Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Takk for svarene stikker ned på Game å kjøper dem imorra jeg da...!
Hudrin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 D2+LOd helt klart, D1 blir bare litt for gammelt selv om det er ingen andre spill til dags dato som når opp til stemning i et spill!
morgan_kane Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 diablo 2 og lan heilt konge. huske eg blei så hekta på det at eg tok det med på skolen å gama i friminuttet med de andre i klassen. lurte lærern med at man lærte mye historie i det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå