Trollen Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hello. 2 venner av meg har tenkt å powerlvle meg på en annen server kalt balnazzar På den måten ''athene'' gjorde. Noen viktige ting jeg må kunne? har noen prøvd dette? Vi har palla og mage btw
Loeve Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Athene utnyttet en bug med /played-kalkulasjon når man levler i instances så vidt jeg vet.
Trollen Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Hva er vits Å svare så stygt? exploid og amon amarth.. Mange har prøvd det og det funker faktisk
Romis Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Skaff et par lvl 70's til å rushe dere gjennom instancer. Det er ingen annen måte å få en god XP rate på. Uheldighvis.. Endret 25. april 2008 av Romis
wise™ Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Athene fikk vel noen til å dotte alle mobsa for så å løpe ut av instancen og gi den lavlevel charactern ALL exp. Uten level 70 som "drainer" exp gained fra mobs. Endret 25. april 2008 av Guka
brillan Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hva er vits Å svare så stygt? exploid og amon amarth..Mange har prøvd det og det funker faktisk Du spurte hva jeg tror, jeg svarte hva jeg tror. Hvis du ikke klarer å høre sannheten så ikke spør
xTep Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Har nettopp begynt å prøve dette, og det er ikke noe vanskelig å få til i det hele tatt. En lvl går unna på rundt 10-15 min så langt (rundt lvl 20). Palaen er groupleader. Bruker en prot / holy pala med holy gear. Han løper rundt og samler alle mobsene. Magen og den som skal bli boostet venter ved inngagen. Palaen kan ikke gjøre damage på mobsene mens magen fortsatt er i gruppen. Når han kommer tilbake til inngangen kicker han magen fra gruppen og begynner å consecrate. Når mobsene er low bruker magen frost nova. Palaen hopper ut av innstancen, magen aoer dem ned. Alten får all XP som om han hadde soloet dem. Får 200-300xp per mob i WC, blir en del med 50-100 mobs = )
Andre88no Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Har nettopp begynt å prøve dette, og det er ikke noe vanskelig å få til i det hele tatt. En lvl går unna på rundt 10-15 min så langt (rundt lvl 20). Palaen er groupleader. Bruker en prot / holy pala med holy gear. Han løper rundt og samler alle mobsene. Magen og den som skal bli boostet venter ved inngagen. Palaen kan ikke gjøre damage på mobsene mens magen fortsatt er i gruppen. Når han kommer tilbake til inngangen kicker han magen fra gruppen og begynner å consecrate. Når mobsene er low bruker magen frost nova. Palaen hopper ut av innstancen, magen aoer dem ned. Alten får all XP som om han hadde soloet dem. Får 200-300xp per mob i WC, blir en del med 50-100 mobs = ) Noen andre som har prøvd dette? fristet litt å prøve er det ikke lett for at magen ikke greier å drepe mobsene fort nok og blir drept av alle mobsene? edit: mulig jeg missforstod hva du mente, men du bruker kun en pally lvl 70 og en low lvl mage? eller har du en ekstra 70 mage også? Endret 25. april 2008 av Andre88no
FOOrK Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 det var litt dårlig forklart, men tror han mener at lowlvl + mage + pala er i grp. pala puller hele instance og springer tilbake til inngangen hvor lowlvl og mage står og venter. mage fjernes fra group, pala som er i group med low lvl skader mobs. når mobs nesten er døde springer pala ut, mens magen fryser de. ettersom magen ikke er i group lenger med low lvl, så blir det low lvl som får all exp for seg selv når mage knerter de genialt konsept, krever dog 2 venner.
Kuldesjokk Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Blir det mer effektivt hvis man fyller opp gruppa med 3 stk av lav-level? Tenker på den xp-bonusen, vet at det hvertfall lønner seg med vanlig boosting av instancer...
DisplayName123 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Tror ikke det, med tanke på at om man bare er 1 low-level vil man få like mye xp som om man soloet dem, mens med 3 stykker vil xp'en bli fordelt på alle. Edit: Hvis det gav noen mening overhodet. Endret 25. april 2008 av Inxs
Jarmo Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Vi sletter tulle/trolleposter uten videre i spilleforum, take my wise.. Endret 25. april 2008 av Jarmo
460r Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du kan levle superfort hvis du kjenner en 70 mage og 70 paladin. Stikk i en instance, få paladin til å pulle MANGE uten å gjøre noe damage. Er veldig viktig at ikke magen gjør damage heller... Så samler paladinen alle sammen ved utgangen, nå er det viktig at magen leaver group (og ikke gjør damage), så begynner paladinen å AoE'e dem. Når de er på ca 20%, Frost Nova'er magen alle mobsene, paladinen går ut av instancen, så dreper magen alle mobsene. Invite mage tilbake, repeat. Da får du FULL XP fra mob'ene
Trollen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Jeg er så heldig, jeg har 2 venner irl som har en mage og en palla,D skal begynne snart med det;d
Glutar Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg var med på dette, vi boosta en lvl 61 warlock til 62 på 1 time (dobbel xp). Vi var Han/70 hunter/70 Mage/70 Rogue. Han leaver party, han tagger mobs, vi dreper, vi inviter han tilbake til party... osv Fungerte veldig bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå