Gå til innhold

Microsoft Looking into Early GTA IV Players


Anbefalte innlegg

de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)
Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? :hmm:

Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie.

Mener faktiskt jeg leste ett sted at Polen(?) skulle få release noen dager før pga Niko Bellic er fra det landet(?)

 

 

Nico er fra eit østblokk land..ligger ikkje polen i vesteuropa viss ikkje geografien svikter meg no..

 

Det er allmenn kunnskap som svikter deg. Østblokk eller ikke østblokk har ingenting med geografi å gjøre. Og Polen er et tidligere østblokkland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg klarer helt fint og vente til tirsdag. Å laste ned spillet ned nå vil på langt nær gi samme følelse som å løpe til butikken og finne frem til spillhylla, ta spillet, betale for å så skynde seg hjem. Rive av plastikken og kjenne lukten av fresh dvd.

En nedlastet versjon vil gi spillet en mindre verdi med en gang.

 

Prøver også og unngå gameplay videoer, har bare sett IGN reviewen. Vil at alt skal være så nytt som mulig når jeg starter opp.

 

Mye dobbeltmoral ute og går her ja. Blir litt dumt og si "folk som laster ned gta4 burde kastes i fengsel" når man sitter og laster ned andre spill og filmer fra MYE mindre produsenter. Tror nok ikke R* går konk selvom noen laster ned spillet, andre derimot har det nok værre :\

Lenke til kommentar

Svært så mye dobbeltmoral det var her inne ja. Vedder på at 99% av dere laster ned ting(musikk, film, PC spill osv) Hvorfor er GTA så mye verre? Jeg har forhåndsbestillt spillet til tirsdag, og gleder meg til å få fatt i collectors editionen, men det hindret meg ikke i å prøve ut spillet et par dager før når jeg har muligheten til det.

 

Uansett, dere kan alle glede dere til tirsdag, spillet går forbi alle forventninger! B)

Lenke til kommentar
Nico er fra eit østblokk land..ligger ikkje polen i vesteuropa viss ikkje geografien svikter meg no..

 

Østblokken var de landene som var under Soviets kontroll/innflytelse. Har lite med geografi å gjøre.

 

 

jaja..der ser du..;)

 

nico er vertfall ikkje frå polen..

 

Hmm... Har du kanskje misforstått litt? Polen var så absolutt under Soviets kontroll under den kalde krigen, og var dermed en del av østblokken, så det kan godt tenkes han er fra Polen. Om det er offisielt eller ikke, det vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Jeg skal i alle fall ha dette orginalt, kan ikke gå glipp av multiplayer delen!

 

Hva får deg til å tro at piratene går glipp av multiplayer? Det er bare på PC man må ha spillet originalt for å spille online. Det finnes ingen kjent metode for å avsløre piratkopier som er skikkelig brent på x360, altså fungerer de på akkurat samme måte som originale plater.

Lenke til kommentar

lol, skulle trodd at det stod på liv og død.

Jeg bryr meg ikke noe spesielt om de som spiller før spillet kommer.

Da luker jeg heller ut de som ikke kjøper spillet nå det faktisk kommer, det er de som er hovedproblemet. Synes nå jeg...

 

Men skal være litt forsiktig med hva jeg sier, har egentlig sagt for mye allerede... :whistle:

Lenke til kommentar

3227 players på mygamercard.net

 

Det vil si 1.613.500 kroner tapt inntekt for Rockstar. Sikkert rundt 20-30k kanskje som har lastet det ned, og da er vi oppi rundt 15-16 millioner kroner. Mye penger det. Sikkert mer på filmer og sånn men bare slenger ut noe matte her :D

Lenke til kommentar
de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)
Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? :hmm:

Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie.

 

Polen hadde faktisk release den 25.

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...3%B8k&meta=

Lenke til kommentar
de vet sikkert ikke hvem som spiller pirat versjonen og hvem som spiller de ordentlige. Polen hadde jo release idag blant annet. Faren til en kompis som er i polen nå, så jeg får det mest sannsyneligvis i morgen =)
Polen er altså utanfor world wide release datoen som er 29.04? :hmm:

Trur ikkje det nei. Men at pappaen til tjommien din har plukka opp ein fake, er ein anna historie.

 

Polen hadde faktisk release den 25.

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...3%B8k&meta=

 

Fordi en webbutikk sier at de skal sende ut spillet den 25. betyr ikke at release i polen er 25. Mange webbutikker i norge sendte også ut spillet den 25.

Lenke til kommentar
spørsmålet er vel om han ser ut som en polakk...;)

 

 

Kick me hvis jeg prater tull nå, men ble det ikke nevnt at han var fra balkan engang i spillet? :whistle:

 

Er nok fra en plass på Balkan ja. Passer også bedre med historien om krig osv, enn Polen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...