Glasgrekar Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Heisann... Jeg spiller til dags dato på EU server Xavius PvP, undead rogue. Jeg er svært misfornøyd med den battlegruppen vi er i, RUIN. Den SUGER for å si det slik. 4 Realms totalt og Blizzard sitter bare på gjerdet og gjør ikke en dritt. Jeg har fått nok og vurderer sterkt å ta transfer på min karakter. Men er veldig usikker på hvilken server jeg skalvelge Jeg ønsker en server med et greit miljø, balansert Allianse/Horde. Og ikke minst en battlegroup der det går an som horde å vinne AV litt også, hehe.. For på Xavius er det et sant mareritt å spille AV som horde. Du/dere som spiller der ute. Kom gjerne med dine erfaringer og forslag som kan kanskje kan hjelpe meg i mitt valg. Vil helst det skal være en PvP server! Takker for oppmerksomheten og all hjelp. Mvh ken J
NoMilkToday Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Magetherion er det instant kø og horde EIER der det kryr av horder på Maggetherion eller hav den er kaldt
Skurupu Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Spiller selv på Ravencrest, og elsker denne serveren. Jeg spiller ikke PvP i det hele tatt, men serveren befinner seg i Cyclone battle groupen, som jeg har forstått er en god BG. Stabil server uten queve. Balansen veit jeg ikke hvordan er i forhold til andre realms, men det er deffinitivt mer alliance her.
NoMilkToday Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Nah! Horder taper AV heletiden i min raid grp... spiller Selv på Earthen Ring ( samme raid grp ) Det er 5 min av q på den battle grp'en
Dernel Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Vek´nilash realm,Misery battlegroup, Vil si horde har et rimelig overtak i pvp.
Darth Kjell Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Spiller på Chromaggus, og det er en døende server. Det er greit med horde, men det blir færre og færre alliance å ganke. Hver uke forlater "store" personligheter serveren, noe som er synd. Det er de som lagde det gode samholdet. Horde vinner greit med AV (litt under halvparten kanskje?), men de andre BGene er det dårligere med. Ikke det at horde i min battlegroup er dårlig i PvP, for det er vi ikke. Problemet er at hvis man joiner f.eks WSG er det 10 alliance vs 6 horde en god stund. Dette fører til at man er dømt til å tape, siden alliance starter med et stort forsprang. Hvis man faktisk starter med jevne lag, vinner horde stort sett. Edit: Er i battlegroup Reckoning. Endret 24. april 2008 av Darth Kjell
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vek´nilash realm,Misery battlegroup, Vil si horde har et rimelig overtak i pvp. Ikke AV, men absolutt alt der etter.
Lightningwolf Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Skal man PvPe er vel Stormscale det store om dagen?
Dernel Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vek´nilash realm,Misery battlegroup, Vil si horde har et rimelig overtak i pvp. Ikke AV, men absolutt alt der etter. Det er sant, desuten begynner alliance og få dreisen på Eots og.
Dernel Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Ikke på lvl 70? :O Eots vinner vi lett, Av og, WSg og Ab kan jeg ikke huske når sist vi vant: S
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vek´nilash realm,Misery battlegroup, Vil si horde har et rimelig overtak i pvp. Ikke AV, men absolutt alt der etter. Det er sant, desuten begynner alliance og få dreisen på Eots og. Ja det trengs. Men vi taper _alltid_ wsg.
Skumtroll Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Magetherion er det instant kø og horde EIER der det kryr av horder på Maggetherion eller hav den er kaldt Instant kø: Ja Horde eier der: Feil, det er 50/50
faldmo Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 men serveren befinner seg i Cyclone battle groupen, som jeg har forstått er en god BG. Om du er Horde er det en super BG for deg Horde vinner 99% av WSG,AB og EotS, ca 50/50 på AV.
faldmo Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 alt er 50/50 i Cyclone`? neppe, greit nok at 99% er overdrivelse men det er langt unna 50/50 i alt annet en AV. Har måttet farme BG for 2 av den der trinketen man trenger i MH, så ikke kom her og si at det er 50/50 ^^ Horde eier oss nesten heletiden
Overguard Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 The cake is not a lie! Horde vinner mesteparten av BGs i Cylcone, bortsett fra AV. Men spiller du på Stormscale så kjøres det AV Premades hele tiden så da blir det ikke tap der heller
Glasgrekar Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Noen som spiller i Battlegruppen BLOODLUST? Åssen er den? Blir kanskje transfer til Deathwing PvP sammen med et par andre venner.
Skumtroll Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Okei, jeg skal ikke si for mye, etter som jeg ikke har spilt så mye PvP på Cyclone den siste måneden, men tidligere har Alliance vunnet mye, og hordene mye. Det har vært forskjellig i perioder. Det var perioder der hordene vant nesten alt, og omvendt.
460r Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Nå for tiden vinner horde for det meste alt utenom AV @ Cyclone. Men har vært opp og ned helt siden jeg startet å spille her (2006), bytter litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå