Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er best mot flass


Footy

Anbefalte innlegg

Broder'n har flytta inn for noen mnd'er, og fy faen som karen flasser. Jeg er nødt å kjøpe noe herk til han for detta takler jeg ikke. Skal jeg sitte ned på en kontorstolen må jeg børste den av for flass først...

 

Hva funker, eneste jeg vet han har prøvd er "Head & Shoulders".. han har sikkert prøvd noe mer og, men jeg trenger en instant løsning på problemet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broder'n har flytta inn for noen mnd'er, og fy faen som karen flasser. Jeg er nødt å kjøpe noe herk til han for detta takler jeg ikke. Skal jeg sitte ned på en kontorstolen må jeg børste den av for flass først...

 

Hva funker, eneste jeg vet han har prøvd er "Head & Shoulders".. han har sikkert prøvd noe mer og, men jeg trenger en instant løsning på problemet

 

Shampoo som inneholder SINK! Head & Sholders inneholder sink. Han må bruke en shampoo som inneholder sink en god periode (til det har normalisert seg litt) Så må han bytte på og bruke en "normal" shampoo og sink-shampoo litt sånn annen hver gang. Du kan lese bakpå flasken om shampoen inneholder sink. Husk at frisørsalonger har hakket bedre produkter enn de du får kjøpt i butikken.

Lenke til kommentar
Husk at frisørsalonger har hakket bedre produkter enn de du får kjøpt i butikken.

 

Har lest en eller annen test om det der, og det viste seg at frisørprodukter stort sett var det samme som man får kjøpt i butikken, bare til mangedobbelt pris. Tipper first price shampoo er akkurat det samme som håreal med multiseramider og protein x og jungelekstrakter, bare en haug med eu-godkjente e-stoffer.

Lenke til kommentar

tja...... Har brukt både first price-sjampoo og alt mulig annet. first price funker helt greit, men for min del var det drepen for hodebunnen. Fructis-greiene funker veldig bra.

 

Men når det kommer til flass-produkter og slike ting, så har nok frisørsalongene mer, i tillegg til at de har mer kunnskap.

Lenke til kommentar
jaha... er det kurerbart da?

Eneste løsningen jeg har som funker er fuktighetskrem og en eller annen flasshamp, type head and shoulders. (AKA leve med det)

 

En av de bedre måtene å slippe unna problemet en stund på er å gi hodebunnen luft, dvs slutte å langt hår. Derfor fungerer det og for noen å bare barbere vekk alt.

 

Er det veldig ekstremt kan du kjøpe en shampo på apoteket som vil hjelpe,så kan man se om det ikke duger å bruke f.eks head and shoulders videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...