Gå til innhold

NetCom Trådløs Bedrift - huff så tungvint!


Anbefalte innlegg

Vi har innført Netcom Trådløs Bedrift på kontoret, og sparer mye på dette i forhold til løsningen vi hadde før.

 

Men alt er ikke bare positivt. Prinsippet er jo at alle bruker moblitelefon, og at vi kan sette over til hverandre med noen enkle tastetrykk. "enkle" tastetrykk my ass!

for å sette en samtale over må jeg med min smartphone trykke syv (7) ganger! SJU ganger kun for å sette over en samtale!

 

1 klikk på "meny"

2 klikk på "vent"

3 klikk på "tastatur"

4 klikk på "hurtigoppringning"

5 klikk på valgt mottaker

6 vent på svar og trykk "4"

7 trykk på "ring"

 

tips til hvordan jeg kan redusere dette til 3-4 klikk mottas med takk!

 

(jeg vet at jeg kunne spart ETT trinn ved valg av en annen telefon enn min HTC p3300)

Endret av gudesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Du kan slå sammen del 1 og del 2. Trykker du på grønn knapp så aktiviserer du samtidig vent.

 

Det finnes også en måte å sette over "blind på", men ikke alle bedrifter som ønsker å lære sine ansatte det.Den måten korter du ned 2 trinn, men du snakker ikke med vedkommende du skal sette over til. Dermed så kan samtalen til kunden falle bort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vi har innført Netcom Trådløs Bedrift på kontoret, og sparer mye på dette i forhold til løsningen vi hadde før.

 

Men alt er ikke bare positivt. Prinsippet er jo at alle bruker moblitelefon, og at vi kan sette over til hverandre med noen enkle tastetrykk. "enkle" tastetrykk my ass!

for å sette en samtale over må jeg med min smartphone trykke syv (7) ganger! SJU ganger kun for å sette over en samtale!

 

1 klikk på "meny"

2 klikk på "vent"

3 klikk på "tastatur"

4 klikk på "hurtigoppringning"

5 klikk på valgt mottaker

6 vent på svar og trykk "4"

7 trykk på "ring"

 

tips til hvordan jeg kan redusere dette til 3-4 klikk mottas med takk!

 

(jeg vet at jeg kunne spart ETT trinn ved valg av en annen telefon enn min HTC p3300)

 

God kveld. Skiftet du over til trådløsbedrift bare pga. sett-over funksjonen? Hvorfor ikke sjekke markedet først? Du hadde raskt funnet ut at det finnes en operatør som har meeget billigere løsning, og meeget enklere løsning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
God kveld. Skiftet du over til trådløsbedrift bare pga. sett-over funksjonen? Hvorfor ikke sjekke markedet først? Du hadde raskt funnet ut at det finnes en operatør som har meeget billigere løsning, og meeget enklere løsning.

 

selvsagt har vi undersøkt, og selvsagt har vi IKKE valgt ut fra "sett-over funksjonen". Alle alternativer vi har vurdert har denne funksjonaliteten, men Netcom var den billigste i vår undersøkelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...