Gå til innhold

AoC: Kom du inn i open beta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En times tid igjen å vente på downloaden, bare sitter og trommer med fingrene og prøver tvangsmessig å delta i noen diskusjoner. Skal bli kult å prøve, håper det går sånn rimelig knirkefritt.

Skrevet (endret)

PC-en restarta etter jeg gikk ut av Open Beta sist gang (Sikkert for mye minne sluk), og når jeg startet nå gikk det ikke. Så jeg sjekket etter ny patch, og nå laster den ned en 15,9 GB patch... Er dette pga tullet mitt? Eller får resten av dere den også?

Edit: Kan det være pre-order versjonen?

Endret av LunarPoet
Gjest medlem-105082
Skrevet

Morsomt hvis det er pre-order versjonen. Har du funnet ut noe mer?

Skrevet

Er open beta den samme versjonen som "PVP weekend" gjennom Gamespot?

Laster ned betaen nå, klarer ikke å vente til preorder er klar til nedlasting :)

Skrevet

Kom inn i den opne betaen, og fikk årets skuffelse på kjøpet. Gledet meg sykt til age of conan, men etter å ha prøvespilt det i 2-3 timer var det /avbestill

Skrevet

hvis noen her inne plutselig ble lei av betaen, så vil jeg veldig gjerne låne beta accounten deres.. var ca 2 timer for sein til å få key på fileplanet..

send gjerne pm..

Skrevet (endret)
Kom inn i den opne betaen, og fikk årets skuffelse på kjøpet. Gledet meg sykt til age of conan, men etter å ha prøvespilt det i 2-3 timer var det /avbestill

skjønner ikke hva dere syns er så drålig. syns det sto til forventningene jeg=)

Endret av Tvitsj
Skrevet

Synes det var bra selv, men ganske kjedelig, er ennå dritlei av wow og føles som om den samme leiheten henger igjen når jeg spiller aoc. Kommer antagelig til å konsentrere meg mest om rp selv.

Skrevet

Jeg ble skuffet fordi:

Det "revlusjonerende" kampsystemet var kult de første 5 minutene, så ble det bare @@$£€£1 irriterende.

Likte ikke combat generelt sett, caster eller melee.

Likte ikke måten UI var bygd opp (chat, char-sheet og alt det der) Alt virket nitrist og uoversiktelig, noe av det blir vel ordnet til orginal releasen, men jeg syntes det burde lages om igjen fra starten.

Værst av alt, spillet mangler atmosfære. Conan-værden er jo helt perfekt for et MMO, men spillet greide ikke å suge meg inn.

Der har du mine synspunkter.

Resten av dere for kose dere med spillet AoC, mens jeg ber en stille bønn om at Warhammer blir bedre :)

Skrevet

combat systemet er litt crap syns nå jeg, syns det som trekker opp gjennom snittet til AoC er

grafikken, ikke no mer... er helt likt alle andre MMO

Skrevet

Kampsystemet er jo egentlig veldig bra, men blir nok kjedelig å trykke de samme knappene frem til level80. Foretrakk casting selv, så blir en priest of mitra istedenfor en guardian på meg.

Kan ikke si at ui'en var dårlig, den var bare annerledes enn f.eks. wow, tingene er på andre steder, men virker som det stort sett er det samme.

Og når det gjelder atmosfæren må jeg si meg veldig uenig. Er jo nydelig musikk og ufattelig flotte omgivelser, det eneste som trekker ned er kanskje at det er litt for "mennesklig" og litt for realistisk hvis dere skjønner meg rett. Antageligvis fordi jeg er vant til alver og dverger og troll og orker og overdrevne tegneserieaktig grafikk fra wow. Så aoc er ikke et koselig spill på samme måte, men det er absolutt et vakkert spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...