Gå til innhold

GTA4 nå ute på nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pirater og nedlastere synes jeg er tapere rett og slett!

Vis du ikke noen gang i dit liv har lasta ned 1 mp3 fil, eller programvare som må kjøpes må jeg si du har holdt deg godt inne på matta

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det som irriterer meg med dette er at mange av oss PS3-eiere ikke engang er sikret å få spillet på release pga. leveringsproblemer. Selv har jeg forhåndsbestilt det og fikk i dag mail om at AS forhåpentligvis klarer å få levert meg spillet på release. Var vel noe snakk om at neste leveranse kom 2 uker etter release også. Dette samtidig som folk laster ned spillet gratis til 360 en uke før!

Det er ikke mye rettferdig!

Christian: Niiiice! :)

Endret av qweac
Skrevet
Vis du ikke noen gang i dit liv har lasta ned 1 mp3 fil, eller programvare som må kjøpes må jeg si du har holdt deg godt inne på matta

Skulle til å skrive noe av det samme. Tviler på at noen her har ren samvittighet på noen som helst måte når det gjelder kopiering eller nedlasting av opphavsrettighet materiale. Det er ganske skinnhellig hvor mye eder og galle enkelte klarer lire fra seg.

Skrevet (endret)

Alle har jo lasta ned ett eller anna uansett

Jeg har faktisk gjort det, men jeg driter i musikkbransjen generelt!

Å laste ned ett spill er værre enn 1 mp3, da filen du laster ned er større og firmaer taper atskillig mer penger enn bare 1 mp3 fil da!!

Da er jeg og en taper da, men jeg bryr meg ikke, da musikkbransjen er helt død for meg!

Jeg synes nedlastning av spill er værst, bare min mening

Holder meg unna sidene som sprer GTA IV! Men jeg orker ikke heller å modde 360en, vil ikke miste garantien :)

Endret av Toman85
Skrevet
Pirater og nedlastere synes jeg er tapere rett og slett!

Må si meg enig. Det er ikke bare for oss og gå 200meter og så finne alt man trenger.

Anime? Noen små butikker som selger. BattlestarGalactica? Hvem har råd til parabol (student)...

Skrevet (endret)

Stenges for opprydding...

Edit: Det viser seg at trådstarter er en utestengt bruker som har regget seg til på nytt. Tråden stenges permanent.

Endret av Jarmo
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...