Gå til innhold

Vanngevær til russetiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hehe det selges nok ikke gode vanngevær lenger. Jeg lette meg igjel til jeg fant noe på ebay da jeg var russ nemlig Super Soaker CPS 2000 som kanskje er det kraftigste vanngeværet noen gang solgt i butikker. Dette var i dyreste laget så det er kanskje ikke noe for deg. Kule med CPS 2000 var at der man fylte tanken var det akkurat plass til å stikke nedi en brusflaske så når vi skulle "lade" stappa vi bare ei flaske nedi og begynte å pumpe mens geværet fyltes. En 1.5 litersflaske holdt vanligvis til ca 5 skudd hehe så det var ganske morsomt å kjøre bil og drive terror.

 

Jeg har derimot testet ett annet Super Soaker gevær som kom året jeg var russ altså i 2006 og dette var kanskje like kraftig men medd litt begrenset kapasitet men her kunne man kjøpe ved en ekstra vannbeholder som man kunne ha på ryggen hvis man ville. Den var mye lettere å ha med seg og kunne også bruke standard sprut og hadde også en funksjon hvor den fungerte som hageslange i 1 sekund. Men tror meg sjokkverdien var verdt det når du brukte standard tynn stråle og så plutselig tømte litt over en halv liter med vann i trynet på dem når de kom innen rekkevidde. Jeg endte plutselig opp med begge geværene.

 

Nå fikk jeg nesten litt lyst til å bare dra ut og være piratruss og sprute ned randoms igjen. Kom aldri til å glemme når vi spylte ned halve busstoppet ved Atlanten videregående. Vet vi er drittsekker, men det er meningen at russen skal være det. Derimot å benytte andre væsker enn vann det er ikke noe artig.

Endret av Alslinet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...