Gå til innhold

Intervju: Mortal Kombat til massene (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vææææ! Dårlig! Jeg vil rive av hodet til supermann!!! Hadde det vært mulig hadde det alene vært grunn nok til å løpe å kjøpe!!!! og ville blitt et "must have" spill!

 

...men, ser ut som de bare har skippa ut hele MK konseptet og lagd et barnehagespill. Kanske spille litt MK4 når jeg kommer hjem :p Bare synd grafikken er så sug nå... og savner at det kommer noen slike spill til pc. Eneste grunnen til at jeg ønsker konsoll er pga Mortal Kombat type spill... og finnes liksom ingen til pc med ok grafikk og som støtter widescreen :(

Lenke til kommentar
Har Mortal Kombat alltid vært et PC-basert spill? Trodde det var motsatt jeg, har aldri spilt Mortal Kombat på pc. Men har spilt det på konsoll og mest av alt i spillhallene på 90-tallet. :)

 

For de som lurer på hvordan i all verden man skal få has på Supermann, så må de vel fokusere mye på magi da han er like sårbar for den som alle andre. Regner vel med at folk som Green Lantern, Wonder Woman og The Flash vil være å finne i spillet også. Av bad-guys så blir det vel kanskje The Joker og Doomsday.

 

Mk er jo i hovedsak et arcade-spill, deretter har det vel sekundært vært mere tilknttet PC enn konsoll i starten av karrieren slik jeg ser det. PC hadde gode versjoner og mange varianter av MK-spillene opp til MK3. Den dag i dag er det vel for min del mest fristende å spille det på arkade-emulator.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...