Gå til innhold

Dell 3008WFP - SYK skjerm vurderes solgt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen for denne skjermen på Dell sine Amerikanske sider er $1999, dvs. ca. 10000,- med dagens dollarkurs, pluss norsk moms som tar prisen opp på 12500,- samt frakt til Norge.

Du drar den med andre ord langt ved å si at prisen på denne er 15-16000.

 

Et annet faktum er at denne skjermen har blitt trukket tilbake fra markedet, angivelig på grunn av en produksjonsfeil i skjermen (Ref: http://anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=429 ) og kan dermed ikke kjøpes fra Dell.com for øyeblikket.

 

Synes det er greit at potensielle kjøpere blir opplyst om dette.

Det er forøvrig min mening at forumet ikke skal brukes som et annonsemarked, da dette har en tendens til å ta overhånd.

Lenke til kommentar

Men dell har til tider kjørt kampanje på den til helt nede i rundt 12.000 før.. og gjør det sikkert igjen. Det er alltid en sikkerhet å ha kjøpt skjermen direkte fra dell selv. Jeg tror nok det blir vanskelig å selge den for over 12.000 selv om den er uåpna. En annen ting er jo det en annen nevner her.. at de har midlertidig blitt trukket fra markede.. noe som heller ikke teller veldig positivt.

 

Hvis det hadde vært meg hadde jeg nok bare brukt skjermen selv *sikle*

Ellers ville jeg nok prøvd å selge den for 10.000kr.. noe som nok er en pris det er lettere å få solgt den for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...