Sollid Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg tok opp NWN 2 igjen for litt siden etter og ha gitt det opp etter og ha spilt ut Kappitel 2 med den elendige Builden Pala/Lock. Jeg hadde spilt ganske lenge Til jeg hadde vunnet en rettsak så en Kamp for og avgjøre den Husker ikke kappitel.... Så nå lurer jeg på om noen har en Save fra ca. dette tidspunktet... EDIT: BTW! Så er spiller jegmed 1.12 nyeste versjon og har Mask Of The Betrayer installert... Endret 22. april 2008 av Zollid
RogueAlien Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Du måtte vel ha en annen savegame da antakelig?
Sollid Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Ja er det noen mulighet for og overføre Karakteren min dit???
Kharan Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Det er sikkert teknisk mulig, men da må du nok skaffe deg et redigeringsverktøy for savegames.
FBEN Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Her er en character editor ihvertfall, ikke testet så vet ikke om du kan velge startsted. http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2T...etail&id=35
Sollid Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Har oppdatert Første Post. Leter nå etter SaveGame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå