Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl. Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB!
Lightningwolf Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl. Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB! Den har faktisk jeg Husker ikke hva den heter though
storken Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg har møtt deg før, husker navnet! Spiller selv på Darksorrow sammen med noen Irl venner, og jeg tror jeg har møtt deg i arena? stemmer det? Møtt på Restodruid+rogue lately? Anyway, kontakt meg ingame neste gang du ser meg, Nzio heter jeg.
Northern_Comfort Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Jeg har møtt deg før, husker navnet! Spiller selv på Darksorrow sammen med noen Irl venner, og jeg tror jeg har møtt deg i arena? stemmer det? Møtt på Restodruid+rogue lately? Anyway, kontakt meg ingame neste gang du ser meg, Nzio heter jeg. Ja det er fult mulig, hehe Det var vel da jeg spilte sammen med en Druid kalt "Kaitaren" elns?
EvenEleven Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Veldig bra:) Følte meg litt nerd når jeg begynte å le av teksten:( Åssen gear har du? jeg ekke klok nokk til å se det , ikke så bra kvalitet:S
2r3 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Eg jo ikkje så stort og drepe folk med pve gear og 0 res.... Hadde vert meri imponert om det var i ein bg/arena
Kuldesjokk Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl. Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB! Den har faktisk jeg Husker ikke hva den heter though Da kan du finne det ut for meg
brillan Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Eg jo ikkje så stort og drepe folk med pve gear og 0 res....Hadde vert meri imponert om det var i ein bg/arena Your icelance crits 450 resillience priest for 950. You are afflicted by boredom. You fall asleep. Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl. Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB! Den har faktisk jeg Husker ikke hva den heter though Da kan du finne det ut for meg Har ikke sett filmen, men tipper afflicted eller jim's cooldown pulse Endret 22. april 2008 av eXploid
Cashmere Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Hva er navnet på den første sangen du bruker i videoen din?
Overguard Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Eg jo ikkje så stort og drepe folk med pve gear og 0 res....Hadde vert meri imponert om det var i ein bg/arena Arena filmer er like interessant som å se Get-reklamen med Pål Bang-Hansen.
Lycantrophe Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Hallo? Pål Bang-Hansen eier jo. Endret 22. april 2008 av Lycantrophe
gaute14 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Hehe, ok film. Tror du har ganket meg :"Gynter", lvl 70 pally, alliance"
Hel Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Eg jo ikkje så stort og drepe folk med pve gear og 0 res....Hadde vert meri imponert om det var i ein bg/arena Arena filmer er like interessant som å se Get-reklamen med Pål Bang-Hansen. QFT!
brillan Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har sett filmen nå. Er veldig imponert men har litt kritikk og spørsmål. Hvilken settings har du brukt når recordet og encodet den? Tenker på codec, fps, oppløsning og lignende. Synes alt var veldig smooth, men litt smått. Mage som tar warlocks er alltid respekt, spesielt når du tar den typen som bare spammer fear og drainlife (og er gnomes!). Teksten du addet til filmen ødelegger litt. "I did not ask for help" skjønner vi godt, men blir litt cocky og "jeg hadde tatt alle alene no problem"-attitude. Og han roguen som brukte evasion, mange rogues har macroet evasion til andre spells (ghostly strike,prep,shadowstep ol) siden det ikke er vits å spare på den når man dør/vinner uansett. Kort oppsummert, du er en god mage, du valgte musikk som ikke var overused å passet til filmen og meget god redigering spør du meg.
Kombat-Kaare Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Haha, det er Wow! Et spill, så slapp av. On-topic; Veldig bra! Tihi Og hva er poenget ditt? Hva har det faktum at det er et spill å gjøre med saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå