Gå til innhold

Da var PvP-filmen ferdig! : )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl.

Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB!

Skrevet
Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl.

Var mer interessert i den addonen som viste store bilder av spells når CD nærma seg slutten, WTB!

Den har faktisk jeg :D Husker ikke hva den heter though :p
Skrevet

Jeg har møtt deg før, husker navnet! Spiller selv på Darksorrow sammen med noen Irl venner, og jeg tror jeg har møtt deg i arena? stemmer det? Møtt på Restodruid+rogue lately?

Anyway, kontakt meg ingame neste gang du ser meg, Nzio heter jeg.

Skrevet
Jeg har møtt deg før, husker navnet! Spiller selv på Darksorrow sammen med noen Irl venner, og jeg tror jeg har møtt deg i arena? stemmer det? Møtt på Restodruid+rogue lately?

Anyway, kontakt meg ingame neste gang du ser meg, Nzio heter jeg.

Ja det er fult mulig, hehe :p Det var vel da jeg spilte sammen med en Druid kalt "Kaitaren" elns?

Skrevet

Eg jo ikkje så stort og drepe folk med pve gear og 0 res....

Hadde vert meri imponert om det var i ein bg/arena

Skrevet

Da kan du finne det ut for meg :wee:

Skrevet (endret)

Your icelance crits 450 resillience priest for 950.

You are afflicted by boredom.

You fall asleep.

Da kan du finne det ut for meg :wee:

Har ikke sett filmen, men tipper afflicted eller jim's cooldown pulse

Endret av eXploid
Skrevet

Arena filmer er like interessant som å se Get-reklamen med Pål Bang-Hansen.

Skrevet

Arena filmer er like interessant som å se Get-reklamen med Pål Bang-Hansen.

QFT! :D

Skrevet

Har sett filmen nå. Er veldig imponert men har litt kritikk og spørsmål.

Hvilken settings har du brukt når recordet og encodet den? Tenker på codec, fps, oppløsning og lignende. Synes alt var veldig smooth, men litt smått.

Mage som tar warlocks er alltid respekt, spesielt når du tar den typen som bare spammer fear og drainlife (og er gnomes!).

Teksten du addet til filmen ødelegger litt. "I did not ask for help" skjønner vi godt, men blir litt cocky og "jeg hadde tatt alle alene no problem"-attitude. Og han roguen som brukte evasion, mange rogues har macroet evasion til andre spells (ghostly strike,prep,shadowstep ol) siden det ikke er vits å spare på den når man dør/vinner uansett.

Kort oppsummert, du er en god mage, du valgte musikk som ikke var overused å passet til filmen og meget god redigering spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...