Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Age of Conan - Collectors edition

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne?

Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt :thumbdown:

Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'?

Endret av Xenofil
Videoannonse
Annonse

Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge.

Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre.
Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge.

Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre.

Kanskje det bare gjelder den vanlige, og ikke collectors. Det er vanligvis lengere produksjonstid pga alle ekstra greiene...

Tror kanskje det begynner å bli i seneste laget jah... Støtter forslaget om å stikke innom alle lokale spillbutikker, og du kan jo eventuelt bestille fra england eller noe? (Bare ikke bestill fra usa eller tyskland, der blir spillet sensurert :p, og de fra usa støtter vel bare amerikanske servere også...)

Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne?

Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt :thumbdown:

Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'?

Hei, alle nettstedene jeg har sjekket er utsolgt for CE i denne omgang dessverre.

Nettsteder hvor man kan forhåndsbestille Age of Conan

Det er riktignok rikelig med standard edition å forhåndsbestille. Men for CE ser det litt mørkt ut :/

Endret av LordjOX
Sitter med et Excel ark med mange hundre keys :thumbup:

Får vel gi de rundt til de som skal ha dem.

Holde av en selv ;)

Dette er ikke beta keys. Disse er for at du kan laste ned klienten 17 mai og spille 20-23 mai. Du må kjøpe spillet etter denne tiden. Du kan fortsette med samme karakter. Denne koden gir deg også en mammoth mount.

Send meg en PM så skal du få en. Har mange :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...