Gå til innhold

Hjelp med WoW parental control!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk wow parental control fra en stygg hacker som jeg har blitt hacket av mange ganger før.. han satt parental control på denne gangen.. jeg har sendt 10000 Emails til Blizzard. ingen reply. jeg har venta i 5 uker nå. ingen reply. jeg sendte en ny mail i går. da regner jeg med jeg får svar fra dem på mandag.. men tviler sterkt, jeg har mista WoW cdene mine Inkludert Keyene,, jeg har TBC og vanlig WOW. begge er borte etter jeg flyttet. fant bare igjen TBC CD 4 .. resten er blitt borte og jeg finner det ikke igjen. jeg er lei av og bli hacket. opptil flere ganger.. jeg hadde 4 månder igjen.. etter han hacket meg.. siden har han ikke vært online. men jeg får sikkert ikke noe spilletid igjen fra blizzard.

 

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg fikk wow parental control fra en stygg hacker som jeg har blitt hacket av mange ganger før.. han satt parental control på denne gangen.. jeg har sendt 10000 Emails til Blizzard. ingen reply. jeg har venta i 5 uker nå. ingen reply. jeg sendte en ny mail i går. da regner jeg med jeg får svar fra dem på mandag.. men tviler sterkt, jeg har mista WoW cdene mine Inkludert Keyene,, jeg har TBC og vanlig WOW. begge er borte etter jeg flyttet. fant bare igjen TBC CD 4 .. resten er blitt borte og jeg finner det ikke igjen. jeg er lei av og bli hacket. opptil flere ganger.. jeg hadde 4 månder igjen.. etter han hacket meg.. siden har han ikke vært online. men jeg får sikkert ikke noe spilletid igjen fra blizzard.

 

Takk..

 

Når du har blitt hacket slik, er det sjelden/aldri at noe som helst spill selskap gir tilbake noe til kunden, fordi de mener at det er kunden sitt eget ansvar osv. med mindre det er tekniske feil på deres servere eller liknende. Hvilken e-mail har du brukt for å prøve å komme i kontakt med Blizzard? Siden du har ventet såpass lenge, så kan det lønne seg å sende en e-mail til hver avdeling, og minne dem på at du har sendt en mail for lenge siden, og at du ikke har fått noen tilbakemelding.

 

Får håpe noe av dette får fart på sakene. Ellers kan du jo også prøve å ringe support telefonen dems da.

Lenke til kommentar

Hmm, tror nok du bør ringe supportlinja dems, som en av dem over meg også sier. Derfra kan du beskrive problemet nøyaktig og kanskje få direkte hjelp.

Noe jeg lurer på er hvordan du har klart å bli "hacket" flere ganger av samme person. Hvordan vet du at det er samme person(ser en over meg har spurt samme spørsmålet, men kunne ikke holde meg)? Blizzard har et ganske sikkert account management. Så om du ikke har latt denne personen få noe brukerinformation.

Vis du vet hvem det er, kan du vel ta med det i en av de eventuelle mailene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...