Gå til innhold

Er det vanskeligere å slutte å snuse enn å slutte å røyke?


Plecto

Anbefalte innlegg

Siden snustråden er stengt så lager jeg min egen tråd :D

 

Ryktene sier at det er vanskeligere å slutte å snuse, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg prøver å finne solide kilder på hva som er vanskeligst å slutte med av snus og røyk, men alt jeg fant var på den litt tvilsome siden til Swedish Match :p Så er det noen som har noen kilder når det gjelder det her?

 

Også til dere som har snust en god stund. Hvor lang tid tar det å bli maks avhengig (man treffer vel en grense etterhvert?). Jeg vet det er individuelt, men jeg har snust effektivt nå et halvt år, i gjennomsnitt en halv boks om dagen, siste måneden har det være borti en boks om dagen og jeg føler meg temmelig sugen hvis jeg ikke tar en snus om morgenen :p Blir det værre? Og hvor lang tid etter siste snus tar det før snussuget er værst?

Endret av Plecto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg bryr meg ikke om hvor farlig røyk eller snus er, jeg har bare lyst å slutte :p Røyk dekker ikke mitt behov for snus, i alle fall ikke edru, i fylla så dekker det behovet en smule, men hvis man er snusavhengig så er det vel nikotinet som er hovedansvarlig? Uansett kilde?

Endret av Plecto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...