Gå til innhold

skal kjøpe nokia n82 fra chess lurer på noe


Anbefalte innlegg

under med abonnementet ChessGoldXtra inngår en særavtale på 12 måneder der Kunden binder seg til Chess som leverandør. Hvis kunden ønsker å bytte til annet Chess-abonnement i avtaleperioden, eller sier opp sitt abonnementsforhold i Chess, kan Chess belaste et bruddgebyr på maksimalt kr 1500,

 

skriver chess i hjemmesiden, angående avtale oppsigelse

 

ChessGoldXtra - nedbetaling kr 149 hadde jeg tenkt å kjøpe nokia n82 fra chess for 399 kr

 

jeg lurer på om jeg regner feil eller ikke

så hvis jeg sier opp avtalen betaler jeg 1500kr pluss hva mobilen koster blir det totalt 2000kr eller må jeg betale månedsavgiften videre ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
under med abonnementet ChessGoldXtra inngår en særavtale på 12 måneder der Kunden binder seg til Chess som leverandør. Hvis kunden ønsker å bytte til annet Chess-abonnement i avtaleperioden, eller sier opp sitt abonnementsforhold i Chess, kan Chess belaste et bruddgebyr på maksimalt kr 1500,

 

skriver chess i hjemmesiden, angående avtale oppsigelse

 

ChessGoldXtra - nedbetaling kr 149 hadde jeg tenkt å kjøpe nokia n82 fra chess for 399 kr

 

jeg lurer på om jeg regner feil eller ikke

så hvis jeg sier opp avtalen betaler jeg 1500kr pluss hva mobilen koster blir det totalt 2000kr eller må jeg betale månedsavgiften videre ???

 

Nei. Du betaler bruddgebyr på 1500 kr, pluss 250 kr i administasjonsgebyr. Så betaler du resterende måneder du har igjen på nedbetalingen. dvs eksempel du har 11 mnd igjen av nedbetalingstiden 149 x 11 mnd = 1639 kr. har du tolv mnd igjen blir det 1788 kr + 1500 kr + 250 kr = 3538 kr!!!!!!!

 

Jeg gikk på den tabben selv. trodde det bare var 1500 kr for å si opp. Sa opp og fikk en regning på 3538 kr noen uker etter eg sa opp. KLaget inn til chess reklamasjon fordi jeg ikke ble informert om det osv. men endte opp jeg måtte betale eller annulere oppsigelsen av abn. Sitter og må betale 149+119kr for abn i mnd nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...