Gå til innhold

Norske talenter, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper Rene jeg , da er det greit :) men en av de opra-sangerene ( alot like Erlend som vant i fjor) håper jeg virkelig IKKE vinner!

Endret av Cryflopp
Skrevet

Av vokalistene håper jeg Rene, digger rappingen hans :)

Av de andre vet jeg ikke, heiet litt på Absense, men syns ikke de gjorde det så bra idag...

Skrevet

jeg har snaut sett en eneste episode av dette programmet.

men, av de finalistene jeg har sett i dag, håper jeg han finnen vinner med dem diabolo sakene.

Bra underholdning!

Skrevet

Blir sikkert Lydia eller Rene som vinner dette.

Synes det er synd at det er med så mange sangere i finalen. Sånt har man Idol og X Factor til, men men...

Skrevet

Synes det er synd at det er med så mange sangere i finalen. Sånt har man Idol og X Factor til, men men...

Helt særiøst, Lydia var helt fantastisk i dag!! Greit at vi har X Factor til det, men det er samtidig et talent.

Skrevet

Hvorfor skal ikke sangere få melde seg på? Programmet heter Norske Talenter, og sangerne som er med i fínalen har i aller störste grad et talent!

Her kan yngre deltakere melde seg på, og faktisk ha en sjangse. Ikke fordi at de har sjarm, men fordi de får muligheten til å vise seg fram.

At så mange sangere er i finalen har en grunn, etter min mening.

Skrevet

Helt særiøst, Lydia var helt fantastisk i dag!! Greit at vi har X Factor til det, men det er samtidig et talent.

Forelsket, eller? :wee:

Skrevet
Håper han duden vinner ;D Det er talent, ikke no yoyoho

Jepp, Aaro er et talent.

Inglebert: Sangerne kan gjerne melde seg på, men synes det blir litt dumt at de også skal dominere en slik konkurranse. Det er jo kun sangere i Idol og X Factor, og jeg synes det burde holde. Sangtalentene kan heller melde seg på der, så kan Norske talenter blir brukt til talenter som kan annet enn å synge.

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å bruke penger på slikt som dette.

Men quick.... de fikk meg til å gjøre det likavel, fortjent. QUICK FOR THE WIN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...