Gå til innhold

Bilspill til ps 3


Peritass

Anbefalte innlegg

I disse gt prologue dager så virker det kanskje litt dumt og syte om bilspill til ps3, men allikevel syntes jeg utvalget er alt for dårlig. Logitech lager de versting rattene til ps3 det selges playseats og full pakke. Allikevel syntes jeg utvalget av bilspill til ps3 er magert for å si det mildt. Vil vi for eksempel kunne se ett spill lignende race 07 til pc eller noen oppfølger i toca serien den nærmeste tiden. Og hva skjer med wrc spillene er det noe som er på trappene der. Har søkt litt med viker som om det er dødt på bilspill fronten til ps3 bortsett fra gt serien da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I disse gt prologue dager så virker det kanskje litt dumt og syte om bilspill til ps3, men allikevel syntes jeg utvalget er alt for dårlig. Logitech lager de versting rattene til ps3 det selges playseats og full pakke. Allikevel syntes jeg utvalget av bilspill til ps3 er magert for å si det mildt. Vil vi for eksempel kunne se ett spill lignende race 07 til pc eller noen oppfølger i toca serien den nærmeste tiden. Og hva skjer med wrc spillene er det noe som er på trappene der. Har søkt litt med viker som om det er dødt på bilspill fronten til ps3 bortsett fra gt serien da.

Egentlig ganske enig med deg. SimBin burde lage et spill eller fem til PS3. Selv en port av Race 07, GT Legends eller GTR2 ville vært utrolig artig.

Lenke til kommentar

Vi får caett racing-game i månden, så langt...

Så det er ikke så aller verst i den genren.

 

  • Need for Speed Carbon
  • Formula One Championship Edition
  • Full Auto 2: Battlelines
  • Ridge Racer 7
  • MotorStorm
  • Colin McRae: DIRT
  • NASCAR 08
  • Sega Rally
  • Stuntman: Ignition
  • Juiced 2: Hot Import Nights
  • Need for Speed ProStreet
  • Cars Mater-National
  • Burnout Paradise
  • MX vs ATV Untamed
  • Gran Turismo 5 Prologue

Forøvrig masse annet som kommer ut snart, sjekk på tothegame.com

Bl.a. ett nytt Ferrari-spill denne månden.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

halvparten av disse spillene kan ikke kalles bil er spill. Det er artige spill men har ingenting med skikkelig bilspill og gjøre. Så hadde vært fint om vi som diskuterte her holdt oss til det vi kaller skikkelige bilspill. Ferrari challenge har jeg litt tro på så får vi håpe det når opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...