jon_gunnar Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg har ett par dvd filmer liggende på en maskin som kjører W98. Bare så det er sagt så er dette ikke noe ulovelig kopiering. Det ser ut som de er lagt inn på maskinen ved hjelp av Virtual CD. Er det noe program tilgjengelig som kan ta disse og legge de ut på cd som video cd ? Jeg får greit sett at de ligger der via virtual cd, men jeg skulle jo gjerne fått dette ut slik at jeg fikk spilt de på spilleren min da.
jon_gunnar Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Skrevet 4. mars 2003 www.dup-dvd.com Mange takk for det. Ser ut til å være midt i blinken ut fra omtalen. Får ta en liten test.
Bjørn Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hei ! har prøvd Dup-dvd 2.12. Programmet er registert ihht "about..." Fungerer bra, men brenner bare en plate(av f.eks. 4). Finner ikke ut at den spør om neste plate, og når jeg velger å lagre dvd som fil i tillegg lagrer den bare en BIN-fil. Hva gjør jeg ?
jon_gunnar Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Jeg får greit sett at de ligger der via virtual cd, men jeg skulle jo gjerne fått dette ut slik at jeg fikk spilt de på spilleren min da. Endte opp med å bruke dvdx 2.2 som fungerte utmerket. Faktisk det eneste som fungerte bra hos meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå