Gå til innhold

C&C Generals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et stort problem med spillet, jeg får bare spillt første brett på alle landene, og når jeg prøver meg på skirmish blir jeg defeated etter 10 sek. Hva er feil?????

 

Er jeg bare en N00b eller er det virkelig en feil her????? :(

 

jess, det er en pirat... den der har gått igjen i mye av det siste westwood har gjort... de er flinke sånn...:)

Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem med spillet, jeg får bare spillt første brett på alle landene, og når jeg prøver meg på skirmish blir jeg defeated etter 10 sek. Hva er feil?????

 

Er jeg bare en N00b eller er det virkelig en feil her????? :(

 

Det der har skjedd med meg også,og jeg har kjøpt ORGINALEN.

Måtte avinstallere det og legge det inn på nytt,og nå funker det fint.

Lenke til kommentar

Sorry at jeg ikke har noe svar men jeg har hørt at generals har veldig høye maskinkrav for og fungere med alt innen grafikk på fullt.

Jeg har tenkt til og KJØPE spillet og lurte på om jeg kunne kjøre dette spillet på fult med denne maskinen: p4 2,8 ghz, 1024mb ddrram, ATI radeon 9700 pro 128 mb skjerkort...........

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til og KJØPE spillet og lurte på om jeg kunne kjøre dette spillet på fult med denne maskinen: p4 2,8 ghz, 1024mb ddrram, ATI radeon 9700 pro 128 mb skjerkort...........

 

Nei du må ha minst 6800 3d marks (3d mark 2003) for at du skal komme inn til EA reklamen (Challenge everything)

 

Eg brukar CD image. Det funkar som berre det. Eg kan til og med spele over internett.

Lenke til kommentar
Sorry at jeg ikke har noe svar men jeg har hørt at generals har veldig høye maskinkrav for og fungere med alt innen grafikk på fullt.

Jeg har tenkt til og KJØPE spillet og lurte på om jeg kunne kjøre dette spillet på fult med denne maskinen: p4 2,8 ghz, 1024mb ddrram, ATI radeon 9700 pro 128 mb skjerkort...........

:lol: den var god, tror nok det går ja. Selv så er jeg blakk, men skal se om jeg får brent det i påvente av at prisen skal synke litt (det er det eneste elkjøp er flinke på : presse prisene på dataspill). Vil det fungere å kopiere med CloneCD (sauen)? :-?
Lenke til kommentar

Nope,har ikke flytte rundt på det.

Jeg kjøpte det,la det inn,spillte det noen dager uten noen problemer,så uten noe forvarsel starta det,alt ble sprengt ved hvert nye spill jeg starta,til slutt ble jeg lei og avinnstallerte det og innstallerte det igjen,siden har det gått knirkefritt......merkelige greier det der.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til og KJØPE spillet og lurte på om jeg kunne kjøre dette spillet på fult med denne maskinen: p4 2,8 ghz, 1024mb ddrram, ATI radeon 9700 pro 128 mb skjerkort...........

 

Nei du må ha minst 6800 3d marks (3d mark 2003) for at du skal komme inn til EA reklamen (Challenge everything)

 

Eg brukar CD image. Det funkar som berre det. Eg kan til og med spele over internett.

 

håper for guds skyld det var ironisk!

Har ikkje testa min pc i 2003, men i 2001 har eg ca 7300 poeng, og her kjører eg det glatt på medium detail og 1024x768... :woot:

og til TDK: ja skal nok tru at det går ganske smooth på din pc jah :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...