Kharan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 GalCiv 2 kommer ut med en ny ekspansjon senere i April - den heter 'Twilight of the Arnor' og innfører mye nytt (som seg hør og bør) til spillet, hver rase får sitt unike teknologitre m.m.
Penneknekt Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 IGN har nylig tatt en prat med utviklerne av Empire: Total War. Gleder meg skikkelig til det kommer, men trenger noe som kan fylle tomrommet i mellomtiden.
Book Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 IGN har nylig tatt en prat med utviklerne av Empire: Total War. Gleder meg skikkelig til det kommer, men trenger noe som kan fylle tomrommet i mellomtiden. Ikke for å skuffe deg, men om du ikke kan kjøre Sins of a Solar Empire (som virkelig ikke krever så mye) så kan du legge Empire: Total War på hylla Men, jeg kan stille meg bak Gal Civ 2. Det er fantastisk og er virkelig noe du kan sette deg ned. Som sagt tidligere så kommer det også en utvidelsepakke snart. Jeg kan også stille meg bak theCrow i det at Sins ikke er så hektisk som det høres ut. Vi snakker ikke Command and Conquer her for å si det slik. Sins går veldig tregt (på en god måte) selv om det foregår i sanntid. Det er, fullt og helt, et 4X spill i sanntid.
Kharan Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 I SinS kan dere også velge hvor fort spillet vil gå - dette velger man før spillet starter. Dette gir nykommere tid til å tilpasse seg, og veteraner kan gjerne velge raskeste hastighet.
Penneknekt Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 (endret) Ok. Testet demoen av GC2, ble ikke umiddelbart hekta, men kanskje jeg skal gi det litt mer tid. Når det gjelder systemkravene til Empire: Total War, så er jeg helt på det rene med at jeg må skaffe meg ny maskin? Noen som har prøvd de nyeste UFO-spillene? Aftershock/Aftermath/Afterlight? Endret 22. april 2008 av Penneknekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå