Chilliking Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg har da bestilt WoW battlechest (fra komplett,og jeg lurer litt på det med registrering trenger jeg et gamercard for å registrere meg, eller følger det med 1,2 eller 3 måneder? -Chilliking (PS: skal spille på Frostwhisper. tenker jeg kjører Bloodelf Rogue, noen guilder som rekruterer en newbie?)
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har 2 70's på Frostwhisper. ^^ Hva er så spesielt med den battlechesten btw?
Chilliking Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Har 2 70's på Frostwhisper. ^^ Hva er så spesielt med den battlechesten btw? battlechest er en pakke hvor alle wow spilla (vanlig å TBC)følger med+ guider OSV. Jeg bare lurte på om jeg trenger et gamercard for å spille, eller om det følger med måneder/spilletid? (2 70's? ;O horde eller alliance? )
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Horde. Når du starter ny konto får du 1mnd gratis.
Chilliking Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Horde. Når du starter ny konto får du 1mnd gratis. Takk! Begynte å bli litt egnstelig for at jeg måtte kjøpe ett gamercard ;O men følger det ikke med en mnd på TBC også da? mener å ha lest det ett sted ;P
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Husker ikke. Men hvis det er slikt, ikke aktiver kontoen før du er 50+ i lvl. ^^
Dʋgɢtung Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Horde. Når du starter ny konto får du 1mnd gratis. Takk! Begynte å bli litt egnstelig for at jeg måtte kjøpe ett gamercard ;O men følger det ikke med en mnd på TBC også da? mener å ha lest det ett sted ;P Det er kun en gratis mnd på vanlig WoW, ikke TBC dessverre.
Chilliking Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Husker ikke. Men hvis det er slikt, ikke aktiver kontoen før du er 50+ i lvl. ^^ Skal jo kjøre Bloodelf da x) Så jeg må nok aktivere ;p Send meg en PM med navnet ditt i WOW da Friendslist(A)?
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Imo gå hunter eller troll da. ^^ Men jeg elsker å kjøre belf p.g.a startquestene. Friendlist gjerne men da må jeg kjøpe playingtime igjen. >.< Og atm spiller jeg ikke mere på de char'sene, spiller heller på magen min. (Se signatur). ^^
Chilliking Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 aha men jeg kommer nok til å spille på Frostwhisper. ( har flere venner på den realmen, hvor en av de har lovt meg 100gold) ^^ Si ifra hvis du finner på å slenge deg på Frostwhisper da
Chilliking Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 (endret) Good news: Battlechesten er på posten Bad News: Får ikke henta den før i morgen -_- *nedtur* Endret 15. april 2008 av Chilliking
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Når du får henta pakken så ikke registrer med cd-keyen som er på spillet: Bruk Trialen først -> spill gratis i 14 dager -> oppgrader cd-keyen -> spill gratis en måned. Ergo har du 1 måned og 14 dager å spille for ... men på en annen side, får du vel ikke belf i trial
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ikke nok med det, du kan ikke trade noen eller bruke AH som trial.
tmg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Så vidt jeg vet (om de ikke har endra på det), så må du registrere enten et bank/kreditt-kort eller et gaming card for å aktivere accounten. Så bruker du en gratis måned før du blir trukket, men for å opprette må du likevel ha gamingcard om du ikke har kort som fungerer over nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå