<Iversen> Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Han jeg bor med knuser rundt 4mus i året, alt fra logitec til boomslang etc.
Tittoffer Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg pleier å slå hardt i Pc pulten med hånda og av og til så banner jeg slik at hele huset hører det
Pellick Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Har faktisk ikke knerta noen mus. Det eneste utstyret jeg har ødelagt var en DualShock kontroller for en del år siden da Colin McRae 4 bestemte seg for å være ugrei mot meg. Jeg la tilbake alle løse deler og teipa sammen kontrolleren igjen, og i dag er det den eneste DualShocken jeg har som fortsatt virker (unntatt vibrasjonen). Begge de to andre har dødd av seg selv Har visst knekt et databord også, når jeg tenker nærmere etter
Tittoffer Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hehe.... jeg har aldri ødelakt noe som helst (stolt)
T-Bear91 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) noen ganger når jeg blir irritert, pleier jeg å klemme hardt på musa : p men har aldri ødlagt noe Endret 18. april 2008 av BloodSpiller
Banandan Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Når jeg var rundt 13-15 så må jeg si jeg var ganske "syk" hehe, er glad PS kontrollene var solide... Har faktisk også ødelagt en mus i nyere tid... var ikke særlig sint heller, tok musen opp og "slo" den ikke særlig hardt ned mot musmatten og musen sitt rullehjul ble ødelagt, ble mer irritert over at jeg greide ødelegge den av så lite. Ellers har jeg jo ødelagt 5-6 tastatur ved å søle drikke.
Cyborg Tuxedo Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 En kompis av meg la en gang eit virus paa maskinen til en annen, litt mer hissig kompis. Dette skjedde paa lan. Men det viruset gjorde var at musa gikk litt berserk til tider. Og CD-rommet gikk inn og ut av seg selv. Bare for moro skyld, han kunne fjerne det naar som helst Men det endte ikke like godt. Offeret satt og bannet og steikte en stund, til det kokte over for han. Han kasta musa over hallen vi var i, og deretter sprang bort til den for aa hoppe paa og knuse musa totalt. Fyren som la viruset paa pcen hans kjOpte ny mus til han da. Han fikk litt daarlig samvittighet
-Shark- Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Har kun ødelagt en mus, Mx 518- i de gode gamle Counter-strike tidene. Er noen år siden det nå ja.
Smirnoff Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Vel, vet ikke jeg, men min MX518 jeg kjøpte før jul sluttet å virke før jeg i det hele tatt fikk sjansen til å slå den i bordet selv. :/ Bør vel egentlig få den tilbake til webshoppen for bytte. (Ja, jeg har sittet og ruget på den helt til nå )
DNA Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Ødla høyretasten på musa pga dette da jeg var på TG, dunka musen flere ganger i bordet da vi tapte runder i CS. Og så hadde vi en noob på laget vårt som aldri hadde spillt CS, ropte "PLANT BOMBEN!!!! PLANT!!" og han skjønte det fortsatt ikke så jeg ble så fustrert at jeg slo musen i bordet. Og etter TG ble det innkjøp av ny mus, nå vet jeg ivertfal hva jeg ikke skal gjøre med denne.
Ryshiro Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Dette er faktisk et stort problem for meg når jeg pvpr i wow. Har sist uke klart å knuse lcd skjermen på laptopen min.. Så har måtte koblet opp en gammel crt skjerm på laptopen. I fjor ødela jeg en G5 mus med å daske den hardt i bordet, scrollen sluttet å funke så jeg kjøpte ei ny Tror jeg skal ta meg en pause fra wow pvp, tåler ikke å dø i bgs.
Bata Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Meh, aldri ødelagt noe. Slår i bordet, men ikke SÅ hardt
MineraliZeD Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg klarte å prester å ødelegge tastaturet mitt på et stort LAN, slo til tastaturet alt jeg hadde. Men til vanlig så pleier jeg å slå musa det hardeste jeg kan i bordet, funker fint enda den MX518
albions Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Presterte å knekke PC pulten da eg tapte playoff finalen i FM08. Det ble ein ny sesong leage 1.
-Shark- Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Man kan ikke ødelegge en mx18, judas! Tror ikke du vet helt hva du snakker om MR.
MineraliZeD Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Man kan ikke ødelegge en mx18, judas! Tror ikke du vet helt hva du snakker om MR. Ekke vanskelig å ødelegge den nei, hvis jeg virkelig vil så er det bare å hente hammer'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå