Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hadde samme problemet. Lånte bare mammas Visa, har ikke egen BankID.

"Men fra spøk til alvor", kommer folk som bor langt nord til å få spillet på release? Jeg bor i troms fylke og lagret er vel en plass nedi sør norge, slik at det tar tid med posten. Uannsett er 1.Mai helligdag, slik at om pakken er kommet til postkontoret får jeg den uannsett ikke før 2.Mai..

Jeg har avbestilt mitt fra CDON, ettersom om de sender ut spillet etter lansering. Det føles ivertfall slik, ettersom om jeg bestandig har fått spillet 3-5 dager, etter at spillet har kommet ut. Så siden jeg bor i Alta, så må jeg punge ut med 600,- på Elkjøp, eller 700,- på Ringo (da kan jeg kjøpe det på lanseringsdagen).

Du som bor i Troms, har nok kanskje ett større utvalg butikker å velge mellom? :)

Endret av stonhans
Skrevet

Fet reklame! Men hvordan musikk er det i bakgrunnen? Har ikke mulighet til å slenge på høytallerne, sitter på skolelaptopen og læreren snakker nynorsk as I write.. :whistle:

Skrevet
Hadde samme problemet. Lånte bare mammas Visa, har ikke egen BankID.

"Men fra spøk til alvor", kommer folk som bor langt nord til å få spillet på release? Jeg bor i troms fylke og lagret er vel en plass nedi sør norge, slik at det tar tid med posten. Uannsett er 1.Mai helligdag, slik at om pakken er kommet til postkontoret får jeg den uannsett ikke før 2.Mai..

Jeg har avbestilt mitt fra CDON, ettersom om de sender ut spillet etter lansering. Det føles ivertfall slik, ettersom om jeg bestandig har fått spillet 3-5 dager, etter at spillet har kommet ut. Så siden jeg bor i Alta, så må jeg punge ut med 600,- på Elkjøp, eller 700,- på Ringo (da kan jeg kjøpe det på lanseringsdagen).

Du som bor i Troms, har nok kanskje ett større utvalg butikker å velge mellom? :)

Vel det ligger en elkjøp butikk 4mil unna. Har ikke muligheten til å få kjøpt det å dagen, ikke 1.Mail heller (...)

Skrevet

er usikker på om eg skal forhonfsbestille på nett eller satse på at elkjøp har et super tilbud, 399 eller noe.

sikkreste er seff og kjøpe på nett, men vill ha det billigs mulig :p

Skrevet

hehe, ja du sier noe.

får bare håpe eg får sjans til og skaffe i butikk det før bussen går hjem etter skulen :p

litt drit og miste den, for da kan eg ikkje spille gta vertfall xD

Skrevet
Den er kjip, da er det bare en ting som gjenstår da.. Skulk skolen! :p

skulke.??

er det ikkje lagt inn fridag på alle skular i norge den 29.april.:?

det er for dårleg...

Skrevet (endret)
Fet reklame! Men hvordan musikk er det i bakgrunnen? Har ikke mulighet til å slenge på høytallerne, sitter på skolelaptopen og læreren snakker nynorsk as I write.. :whistle:

"LCD Soundsystem - Get Innocuous" er låta som høres i bakgrunnen.

Forresten så ligger det et nytt review fra Official Playstaytion Mag ute nå. Spillet fikk 10 av 10 der og! Dette lover godt

Endret av ymsefisen
Skrevet
Jeg bestilte fra Absolutt spill når Halo3 kom. Jeg fikk det 2 dager før release og det tok bare en dag i posten før jeg hadde det. Den gangen bodde jeg i Ålesund!

Så skal ikke se vekk ifra at du har det en dag før release i tromsø også! Alle store byer får jo post sendt hele døgnet!

Seriøst? Fikk du Halo 3 på en søndag?

slik jeg husket det hadde halo3 release på en torsdag og jeg hadde spillet tirsdagen!

Skrevet

Da hadde jeg det vel ikke mere enn 1 dag før release! Men føler uansett det er helt konge. Satser på at absoluttspill.no leverer varene igjen før tiden. Noe de har gjort så langt!

Jeg er veldig godt fornøyd med absoluttspill.no!

Skrevet
er dette OXM i salg på narvesen enda?

Jeg spurte i går, men de sa at de ikke fikk de før torsdag eller fredag. Kanskje så sent som neste uke. Jeg skal i alle fall en tur til Narvesen på fredag for å sjekke.

Skrevet

Har Narvesen fortsatt salg på utenlandske blader? Mener å huske jeg så på lørdagen at det stod 25 % rabatt på utenlandske blader. Muligens det gikk ut forrige uke, noen som har sjekka?

Skrevet (endret)
Har Narvesen fortsatt salg på utenlandske blader? Mener å huske jeg så på lørdagen at det stod 25 % rabatt på utenlandske blader. Muligens det gikk ut forrige uke, noen som har sjekka?

Selger fortsatt utenlandsk, så vidt jeg vet. Og ja, det er rabatt :)

Jeg skjønte ikke helt hvorfor bladet var så billig sist :p

Endret av Amored

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...