Gå til innhold

Temp. med stock og overklokking av 6000+ med AMD690GM-M2 HK.


Anbefalte innlegg

Det er berre å begynne å snakke om overklokking her. Greit for meg ivertfall. Kan skifte emne og be om forflytning på eit vis? Prøver å sette meg inn i overklokking sjølv, så gratis hjelp på vegen kjem godt med. :)

 

Edit: er jo allerede i Overklokkings forumet :) Trykkleif

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke ta dette ille opp, men jeg har kikket litt på hovedkortet ditt (ikke akkurat ditt da men...), det er ikke egnet for noe særlig overklokking - særlig ikke av noe såpass strømsultent som en 6000+, kortet ditt har bare en trefaset strømstyringssystem (vrm) uten kjøling av mosfets, det gjør at hovedkortet sliter med å levere nok, jevn strøm til prosessoren under høy belastning.

 

Hvis du tar på en mosfet under belastning vil du brenne deg tipper jeg.

 

Har prøvd å markere mosfet´ene med rød pil på bilde ;-)

ECS bruker også som regel kondensatorer av dårlig kvalitet.

 

 

Du skreiv "det er ikke egnet for noe særlig overklokking..." . Med andre ord at eg ikkje får klokka CPUen min høgare enn eg har gjort til no? (frå 3 til 3,3GHz)? Lurer berre på om eg kunne satt opp Vcore litt og skaffa meg ei vifte til om det trengs. Skjønnar kva du meiner etter det du har forklart ut i frå bildet (trur eg ;) ), men er det ikkje ,ulig å gjere noke med det?Noke anna enn å bytte ut HKet?

Lenke til kommentar
Tja, ikke så mye å gjør med biosen, men det vil hjelpe å montere ei vifte som blåser over området jeg merket på bilde, evnt. f.eks en Thermaltake Big Typhoon VX cpu kjøler, den kjøler også området rundt prosessoren en del.

 

Det er bare å prøve å se.

 

 

 

Eg prøvde å gå inn i BIOS igjen og stille Vcore til "standard", (var litt rart at den stod på +0,10V frå før, forresten :hmm: ) men når eg restarta og opna HWMonitor stod fortsatt CPU Vcore på 1,34V. Skjønte ikkje det heilt, men fann etter kvart ut at det eg stilte på i BIOS ikkje hadde med CPU å gjere, men med minnet... Denne lista kom opp når eg hadde stilt til standard:

 

CPU Vcore: 1,34V

VIN1: 1,23V

DRAM: 1,85V

+5V: 4,92V

+12V: 4,86V

+5V VCCH: 4,78V

VBAT: 3,04V

 

Eg skreiv ned det, og stilte tilbake til +0,10V. Etterpå var lista heilt lik, bortsett frå DRAM, som var på 1,95V no. Så eg trur ikkje det er mulig å stille på CPU Vcore med det HKet eg har no. Har du noka meining om det?

 

Tok forresten ein stress-test, og fann ut at det ikkje var stabilt slik eg hadde klokka det, så eg måtte klokke det ned til berre 210 busspeed, og med multiplieren på x15 blir det altså berre 3,150GHz. Det er berre 5% øking frå slik den var når eg kjøpte den... Trur du det hadde gått an å klokke den høgare med eit anna hovedkort slik at eg fekk stilt opp Vcore litt?

Lenke til kommentar

Nei det er godt mulig du ikke får stilt vcore, dette er et hovedkort som primært er laget for å være et billigst mulig utgangspunkt til en mediasenter/htpc.

 

Er ikke sikker på hvor høyt man får klokket en X2 6000+ om dagen heller - ikke sikkert du klarer mer enn 3.2-3.3 uansett, jeg har stort sett holdt meg til Intel siden Core 2 kom i 2006.

Lenke til kommentar
Nei det er godt mulig du ikke får stilt vcore, dette er et hovedkort som primært er laget for å være et billigst mulig utgangspunkt til en mediasenter/htpc.

 

Er ikke sikker på hvor høyt man får klokket en X2 6000+ om dagen heller - ikke sikkert du klarer mer enn 3.2-3.3 uansett, jeg har stort sett holdt meg til Intel siden Core 2 kom i 2006.

 

 

No fekk eg faktisk klokka den (stabilt) til 3,18GHz! :p Så no har eg nettopp klokka den "heilt" til 3,21GHz... Tar ein stabilitetstest no. (OCCT) Viss det går bra, skal eg sette på ein "skikkelig" test over natta (prime95)

 

Men til det du skreiv: Ja, det var eigentleg berre ein kontor-PC som eg sette opp specs-a på... Kanskje ikkje så lurt, men då har eg i alle fall noke å bygge på. :wink: Men eg kan ikkje akkurat klage. Fekk den for snaue 4000!

 

Konfirmerar meg om 10 dagar, så då blir det kanskje litt meir cash til nytt skjermkort (har sett meg ut GeForce 8800GT), i og med at det er det svake punktet i maskina mi no... Har eit 8500GT. Ikkje særleg bra. Scorar berre 2700 i 3Dmark!!! :thumbdown::ohmy::cry: Så eg treng eit nytt eit, ja...

 

CPUen skulle gå an å klokke til 3,48GHz. Max busspeed er 232MHz, og eg fekk den (ustabilt) opp til 3,3GHz på 220... (multiplier = x15 som sagt)

 

Og etter kvart kan eg vel muligens få skaffa meg eit "skikkelig" hovudkort og...

Lenke til kommentar

I korte trekk: Det du har gjort for å klokke cpu'en din er at du har tatt opp multiplieren og/eller fsb'en?

 

FSB er front side bus, Busshastigheten. Right? Har sjølv ein 6400+, og det ser ut til at den er fabrikkoverklokka, for på cpu-z så er multiplieren allereie på x16, og bus speed på 200,9-201,0 mhz. Den går opp og ned. Kanskje fordi eit eller anna er satt på auto, eller er det meininga uansett? Er det slik at visst ein har eit godt kjølesystem, så kan du skru opp vcore litt visst systemet er ustabilt under til dømes prime95? No står det på cpu-z at core voltagen er 1.440v. HT link er samme som bus speed heile tida. Kva er eigentleg HT link?

 

Blei ein del spørsmål her:P

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
I korte trekk: Det du har gjort for å klokke cpu'en din er at du har tatt opp multiplieren og/eller fsb'en?

 

FSB er front side bus, Busshastigheten. Right? Har sjølv ein 6400+, og det ser ut til at den er fabrikkoverklokka, for på cpu-z så er multiplieren allereie på x16, og bus speed på 200,9-201,0 mhz. Den går opp og ned. Kanskje fordi eit eller anna er satt på auto, eller er det meininga uansett? Er det slik at visst ein har eit godt kjølesystem, så kan du skru opp vcore litt visst systemet er ustabilt under til dømes prime95? No står det på cpu-z at core voltagen er 1.440v. HT link er samme som bus speed heile tida. Kva er eigentleg HT link?

 

Blei ein del spørsmål her:P

 

 

Eg gjorde ikkje noke med multiplieren (Ikkje noke eg veit i alle fall). Det eg gjorde var at eg gjekk inn i BIOS og stilte opp FSB med 5 om gongen. Og så prøvde eg å boote etter kvart.

Lenke til kommentar
I korte trekk: Det du har gjort for å klokke cpu'en din er at du har tatt opp multiplieren og/eller fsb'en?

 

FSB er front side bus, Busshastigheten. Right? Har sjølv ein 6400+, og det ser ut til at den er fabrikkoverklokka, for på cpu-z så er multiplieren allereie på x16, og bus speed på 200,9-201,0 mhz. Den går opp og ned. Kanskje fordi eit eller anna er satt på auto, eller er det meininga uansett? Er det slik at visst ein har eit godt kjølesystem, så kan du skru opp vcore litt visst systemet er ustabilt under til dømes prime95? No står det på cpu-z at core voltagen er 1.440v. HT link er samme som bus speed heile tida. Kva er eigentleg HT link?

 

Blei ein del spørsmål her:P

 

 

Eg gjorde ikkje noke med multiplieren (Ikkje noke eg veit i alle fall). Det eg gjorde var at eg gjekk inn i BIOS og stilte opp FSB med 5 om gongen. Og så prøvde eg å boote etter kvart.

 

aha, ok.

Lenke til kommentar
I korte trekk: Det du har gjort for å klokke cpu'en din er at du har tatt opp multiplieren og/eller fsb'en?

 

FSB er front side bus, Busshastigheten. Right? Har sjølv ein 6400+, og det ser ut til at den er fabrikkoverklokka, for på cpu-z så er multiplieren allereie på x16, og bus speed på 200,9-201,0 mhz. Den går opp og ned. Kanskje fordi eit eller anna er satt på auto, eller er det meininga uansett? Er det slik at visst ein har eit godt kjølesystem, så kan du skru opp vcore litt visst systemet er ustabilt under til dømes prime95? No står det på cpu-z at core voltagen er 1.440v. HT link er samme som bus speed heile tida. Kva er eigentleg HT link?

 

Blei ein del spørsmål her:P

 

bump?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...