Gå til innhold

networknorway burde jeg bytte til de?


Anbefalte innlegg

Har i dag chess som levrandør til bedriften min.

men ble fredag ringt opp av en selger fra network norway som ville selge meg et produkt som virket så billig at det blir mye å spare.men leser at det er mye utsabilt nett,og som bedrift kan man ikke ha ha det sånn.

 

og roming (litt usikker hvordan man skriver det) hva vil det si at det er?

låner de nettet når de selv ikke har dekning?er det dårligere enn chess som bruker netcom hele tiden?

 

noen som har noen meninger her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har i dag chess som levrandør til bedriften min.

men ble fredag ringt opp av en selger fra network norway som ville selge meg et produkt som virket så billig at det blir mye å spare.men leser at det er mye utsabilt nett,og som bedrift kan man ikke ha ha det sånn.

 

og roming (litt usikker hvordan man skriver det) hva vil det si at det er?

låner de nettet når de selv ikke har dekning?er det dårligere enn chess som bruker netcom hele tiden?

 

noen som har noen meninger her?

 

lol! Litt morsom at med en gang folk starter masse threads og klager på MTU's elendige service, så blir det startet 20 fake threads av "nye" brukere" som har "hørt" suspekte ting om konkurrenten!

 

som sagt. Det viser bare hvor sleipe og amatøre MTu ansatte er.

Lenke til kommentar
Har i dag chess som levrandør til bedriften min.

men ble fredag ringt opp av en selger fra network norway som ville selge meg et produkt som virket så billig at det blir mye å spare.men leser at det er mye utsabilt nett,og som bedrift kan man ikke ha ha det sånn.

 

og roming (litt usikker hvordan man skriver det) hva vil det si at det er?

låner de nettet når de selv ikke har dekning?er det dårligere enn chess som bruker netcom hele tiden?

 

noen som har noen meninger her?

 

lol! Litt morsom at med en gang folk starter masse threads og klager på MTU's elendige service, så blir det startet 20 fake threads av "nye" brukere" som har "hørt" suspekte ting om konkurrenten!

 

som sagt. Det viser bare hvor sleipe og amatøre MTu ansatte er.

?????????????ble ikke dette litt feil? jeg spør om det er flere som er misfornøyd eller førnøyde med network norway, og så insinuerer du at jeg kommer fra mtu?

 

er det ingen som kan fortelle meg hvordan de sine erfaringer er med network norway .pga gidder ikke bytte til noe som er helt ustabilt.

Lenke til kommentar

Nokon er misfornøgde med One Call, dei fleste er godt fornøgde. Dersom alt fungerer som du skal, og du held deg unna kundesørvis går det truleg bra. Eg har One Call abonnement, og merkar ikkje nokon skilnad frå då dei var virtuell operatør hos Netcom. Korleis det virkar der Network Norway har dekning, og om det er stabilt når det skiftar frå det eine til det andre nettet, det veit eg ikkje. Eit godt råd kan vere å prøve eit One Call abonnement privat, og dersom du er fornøgd skiftar du til Network Norway som leverandør til bedrifta.

Lenke til kommentar
Nokon er misfornøgde med One Call, dei fleste er godt fornøgde. Dersom alt fungerer som du skal, og du held deg unna kundesørvis går det truleg bra. Eg har One Call abonnement, og merkar ikkje nokon skilnad frå då dei var virtuell operatør hos Netcom. Korleis det virkar der Network Norway har dekning, og om det er stabilt når det skiftar frå det eine til det andre nettet, det veit eg ikkje. Eit godt råd kan vere å prøve eit One Call abonnement privat, og dersom du er fornøgd skiftar du til Network Norway som leverandør til bedrifta.

Takk for svaret:)

Lenke til kommentar

Fair nok, da burde de kanskje fortelle OneCall litt om hvordan man driver butikk. Eller så vil jeg tru smitteefekten er ganske stor og at mye av den negative omtalen kan smitte over til NWN. Siden de tross alt har kjøpt dem opp så vil jeg tru at de har en finger med i spillet hva Onecall anngår.

 

Men nå er jo ikke dette en tråd om Onecall direkte, så la oss holde den til NWN.

Lenke til kommentar

Det var visst eg som byrja å blande korta, men når det gjeld korleis nettet virkar er det i alle fall eitt fett om det er One Call eller Network Norway. Difor får ein ein god peikepinn ved å prøve eit One Call abonnement privat.

 

Kundesørvis hos One Call vert derimot irrelevant for trådstartar, spørsmålet vert heller korleis kundesørvisen til Network Norway fungerer. Nokon som har erfaringar her?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt One Call i et par uker nå (tror jeg) Det tok en uke før jeg fikk en sms med wap-innstillinger/mms-innstillinger. På tross av at de første 90 sms'ene og de første 120 min. med samtaler skal være gratis, så ser jeg på "min side" at de har fakturert meg for samtaler som skal være gratis. De har også tatt 0,42 pr sms som liksom skal være gratis. Jeg har mailet de og bedt de kreditere dette, men svarer de?! Nope!!! Så jeg vurderer faktisk etter så kort tid allerede å gå tilbake til Telenor. De svarte på email senest dagen etter og var alltid hyggelig i tlf når jeg ringte. Det er viktig for meg. Hjelper ikke med et billig abonnement, når kundeservice er fraværende. Så jeg sitter her og skal faktisk skifte abonnement akkurat nå :-)

Endret av Nordlys
Lenke til kommentar

??????????????? nesten litt lei av at alle skal snakke drit om one call sin kunde service.

jeg spurte om network norway er bra???

 

Vet de har samme eiere men ,drives som 2 forskjellige selskap.

 

Ifølge network norway er gjennomsnittlig vente tid på kunde service 12-16 sekunder.

 

Er dette tilfelle?

 

De svarer i allefall med en gang på mail.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Ikke gå til networknorway!! de har ikke infrastrukturen sin på plass!!

 

det første som skjedde var at jeg fikk på min første regning 300 kroner for mye, var noe "innholdstjenester", jeg trodde jeg hadde ringt 1881 litt mye..

 

regning nr 2 fikk jeg 700 for mye, jeg ringte straks til networknorway de sa at jeg har blitt trukket 79 kroner per melding jeg har fått fra "2456", de sa da at dette var mest sannsynlig en svindel, og andre har vært oppe i 5000,- Meg: Hvorfor i all verden har dere ikke ringt og sagt i fra da??!!! Dem: nei.. du kan jo hende at du hadde bestilt dem selv...??, meg: faen! steng for slike nr nå! jeg vil ikke ha flere slike regninger! dem: ok (jeg prøvde å ringe til selskapet som hadde sendt disse meldingen fikk ikke tak i dem, ringte så tilbake til networknorway, de sa de skulle finne ut av det og ringe meg opp igjen, DET GJORDE NETWORKNORWAY IKKE!!)

 

den 3 regningen jeg fikk var også 700 for mye!!! faen!! jeg ringer igjen: hvorfor har jeg fått 700 for mye??!! dem: .. Inholdstjenester.. jeg: jeg ringte sist måned og avbestilte slike tjenester!! Dem: nei det går ikke, du må sende det skriftlig.. jeg: det fikk jeg ikke opplyst jeg nekter å betale dette, og jeg vil ha tilbake for sist måned siden dette var et godt kjent fenomen hos dere!! (som jeg har snakket med en som jobbet der før om, og tidligere når jeg ringte så visste mange om det) dem: vel vi starter en sak og jeg skal finne ut av det. jeg: jeg vil du skal ringe meg i morgen og fortelle hva du fant ut, dem: ok!, DE RINGTE IKKE (for andre gang), ringte så igjen dagen etter DA VAR HAN SYK!! de skulle få han til å ringe meg dagen etter ellers så skulle noen andre gjøre det. IGJEN INGEN RINGTE!!! 3 GANGER!! NÅ HAR JEG RINGT IGJEN! HAN ER FREMDELES SYK OG INGEN KAN TA OVER FOR HAN...!!! DE KUNNE NÅ IKKE GARANTERE AT NOEN SKULLE RINGE MEG I MORGEN

 

Jeg skal ut av dette selskapet, vil prøve å få igjen mine 1700 kroner først, men har ikke store forhåpninger. Da jeg truet med "tv2hjelper deg" sa de at det måtte jeg bare gjøre. Jeg tror de har hatt mange slike klager og nå er lei. vil du slippe mine frustrasjoner ikke velg dem!

Lenke til kommentar

Kjedelig at du hadde den opplevelsen, men husk at problemer med overtakserte meldinger kan man få hos alle operatører (unntatt MTU, som så godt som ikke hadde avtale med noen SMS-leverandører :!:).

 

Siden du ikke fikk fatt i leverandøren, har sikkert Network Norway heller ikke fått kontakt når de har forsøkt.

Du bør forresten prøve å sende STOPP til det nummeret som fakturerer deg hele tiden. Bytter du operatør, vil dette problemet bare følge med så lenge du beholder nummeret ditt.

For å få ordnet saken med innholdsleverandøren bør du gjerne klage (på innholdsleverandøren, ikke mobiloperatøren du tilfeldigvis tilhører i dag) til Forbrukerombudet.

 

Jeg vil ikke tro at dette er kroneksempelet på kundebehandlingen hos NN, jeg har ihvertfall fått kjapt og godt svar på mail de gangene jeg har sendt mail til dem - men har aldri prøvd å ringe.

Lenke til kommentar

Saken som nevnes om høye regninger pga leveranse av SMS/innholdstjenester, har ingenting med NwN å gjøre.

 

Vi har hatt NwN i litt over et år og har nå valgt å bytte bort fra dem. Årsaken er tekniske problemer spesielt knyttet til områder midt mellom der NwN selv dekker og der de ikke dekker. Ved vandring i slike områder mister man ofte dekning. I tillegg er det kapasitetsproblemer og/eller tekniske problemer i forbindelse med bedriftsløsningen deres som medfører at innringere ikke kommer gjennom. Da NwN ikke kunne svare konkret på når dette ville bli utbedret, valgte vi å bytte til en av de to store.

 

Servicen og oppfølgingen fra NwN har vært helt utrolig bra. Prisene har også vært gode, og det kommer stadig nye og spennende produkter. Vi vender høyst sannsynlig tilbake til NwN så snart de har vokst av seg barnesykdommene de har hatt i forbindelse med den enorme veksten.

 

Når det gjelder One Call og NwN så er dette to helt adskilte saker. At noen har en dårlig opplevelse med One Call sin kundeservice har ingenting med NwN å gjøre. I den sammenheng må det sies at folk har både gode og dårlige erfaringer med alle selskapenes kundeservice. Selv har jeg bare positivt å si om One Call som privatkunde.

 

-s

Lenke til kommentar

Tydelig at noen her jobber i NwN :p hva med at de ikke ringer tilbake 3 ganger når de lovet det? hva med at de sa de skulle stenge for slike tjenester og ikke gjorde det? Og hvorfor når de har hatt mange kunder som har blitt utsatt for slik svindel går de ikke igjennom alle kundene sine og/eller i det minste sender medlemmer mail eller melding for å fortelle at dette har skjedd!? at de er så frekke å våge å bli sur på meg fordi jeg er opprørt over dette!!?? Dette kan ingen mene at er godt nok!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...