Gå til innhold

Bilder etter Oslotreffet 12.april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk dessverre ikke tatt så mange bilder av parkour gutta, grunnet amubulansetjeneste, men har nå fått plukket ut noen. Ikke akkurat noen blinkskudd, men men.

 

Gutten som jeg kjørte til legevakta.

Brukket håndledd og noen sting i haka, Snart god som ny.

post-97692-1208025283_thumb.jpg

 

Hmm, tydeligvis en regndråpe som lå på objektivet.

post-97692-1208025306_thumb.jpg

 

post-97692-1208025315_thumb.jpg

 

post-97692-1208025326_thumb.jpg

 

Anew koser seg.

post-97692-1208025338_thumb.jpg

 

Tomsi42 tar bilde av Anew som koser seg.

post-97692-1208025346_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ikke helt fornøyd jeg heller. Er ikke dreven nok til å komponere bildene raskt nok, dessverre. I tillegg var de fleste av bildene ganske så uskarpe. Må sjekke litt om det var uskarpt pga for liten blender, eller om det rett og slett ikke holdt med 1/400 på lukkertid, som jeg hadde på det meste.

post-71208-1208027599_thumb.jpg

post-71208-1208027613_thumb.jpg

Endret av jangul
Lenke til kommentar
Ser ut som om dokker har hatt det gøy.

Men tror hele gjengen må justere hvitbalansen for det er en konsekvent feil farge på bakken.

Hven er personen med i rødt som ikke er redd for å brekke noe. er det en infødt eller en av gjengen.

 

Ut i fra hva jeg husker så minner fargen jeg ser veldig godt med den som var der. Det hadde tross alt regnet og sluddet en god del før vi kom.

Lenke til kommentar
Ser ut som om dokker har hatt det gøy.

Men tror hele gjengen må justere hvitbalansen for det er en konsekvent feil farge på bakken.

Hven er personen med i rødt som ikke er redd for å brekke noe. er det en infødt eller en av gjengen.

 

Ut i fra hva jeg husker så minner fargen jeg ser veldig godt med den som var der. Det hadde tross alt regnet og sluddet en god del før vi kom.

Kan legge til at våren har faktisk ikke funnet frem til Oslo enda :) edit: Og ikke solen heller.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Utrolig crappy lys og smått med keepers, burde ha forsøkt et par med blits til innfylling, men det ble det ikke tid til. Disse parkour-greiene har skikkelig potensiale, så jeg håper vi kan gjøre dette igjen i bedre lys. Mine minst håpløse av totalt 66:

 

278402620_HWJbq-L.jpg

 

278402883_fc72K-L.jpg

 

278403035_QQkfH-L.jpg

 

278403588_vHGuR-L-0.jpg

 

278402076_3nBuH-L.jpg

 

Det er vel fare for at jeg går tilbake og jobber litt mer med disse, for jeg ser at det er noen som tåler litt mer jobbing... :)

Lenke til kommentar
Ser ut som om dokker har hatt det gøy.

Men tror hele gjengen må justere hvitbalansen for det er en konsekvent feil farge på bakken.

Hven er personen med i rødt som ikke er redd for å brekke noe. er det en infødt eller en av gjengen.

 

Ut i fra hva jeg husker så minner fargen jeg ser veldig godt med den som var der. Det hadde tross alt regnet og sluddet en god del før vi kom.

Kan legge til at våren har faktisk ikke funnet frem til Oslo enda :) edit: Og ikke solen heller.

 

Tom

Det stemmer sikkert, er bare misunelig, her er det 1m med hvit helvete på bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...